ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"לא בעמדה לחלק ציונים"

שיקלי מגיב לטיבי: "יועצו של רב המרצחים"

עימות סוער בטוויטר בין ח"כ אחמד טיבי לח"כ עמיחי שיקלי. שיקלי הגיב לטיבי לאחר שהאחרון תקף את ראש הממשלה לשעבר נתניהו. "בן גביר הוא שליחו של נתניהו. הוא חייב לו את חברותו בכנסת", כתב הח"כ הערבי. שיקלי הגיב: "יועצו של החוליגן המצורע"

שוטרים בשער שכם: אילוסטרציה
שוטרים בשער שכם: אילוסטרציה צילום: יוסלה ברגמן

ח"כ עמיחי שיקלי תקף היום (רביעי) את ח"כ אחמד טיבי, לאחר שהאחרון האשים את ראש האופוזיציה נתניהו שאחראי לכך שח"כ בן גביר נכנס לכנסת. שיקלי הגיב בטוויטר לציוץ של טיבי וכתב: "‏‎יועצו של רב המרצחים והחוליגן המצורע יאסר עראפת ומי שבעצמו נזרק מהתמחות בביה"ח הדסה בגין אלימות (גם אני לא שוכח), אתה ממש אבל ממש לא בעמדה לחלק ציונים, רמאדן כרים".

דבריו של ח"כ שיקלי הגיעו לאחר שטיבי האשים את ראש הממשלה לשעבר נתניהו, שבזכותו בן גביר בכנסת וכתב: "‏כשאתם רואים את בן גביר, החוליגן הקטן המורשע בתמיכה בטרור, מלהיט את ירושלים ומחמם את האזור כולו וצוחק על המשטרה תזכרו כל הזמן מי נלחם, נאבק ולא נח לשנייה עד שהכניס אותו לכנסת. בן גביר הוא שליחו של נתניהו. הוא חייב לו את חברותו בכנסת. אל תשכחו. אני לא שוכח".

מלחמת ציוצים בין שניהם הגיעה לאחר שבנט הורה היום למנוע את הגעתו של חבר הכנסת איתמר בן גביר לשער שכם, לאחר הודעת מארגני צעדת הדגלים כי יעברו שם אחרי שהמגעים מול המשטרה לקיום האירוע פוצצו. בהודעה שהוציא לתקשורת הודיע בנט כי לאור המלצת השר לביטחון הפנים, ראש השב"כ ומפכ"ל המשטרה, הוא החליט למנוע את הגעתו של בן גביר לצעדה.

ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה להחלטת רה"מ בנט למנוע את הגעתו לשער שכם: "אני לא מקבל הוראות מבנט, בר לב ומועצת השורא".

"יממה לאחר שסגר את הר הבית ליהודים בהנחיית מועצת השורא, רה"מ בנט חילק את ירושלים באופן סופי ואוסר להניף את דגל ישראל. אחרי שהפקיר שוטרים ואזרחים הפך לדיקטטור שפוגע בחופש התנועה של חברי הכנסת, בניגוד לחוק חסינות חברי הכנסת בנט מנסה לעשות ספין על הגב שלי".

אחמד טיבי עמיחי שיקלי איתמר בן גביר שער שכם נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד