י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תיעוד נדיר

מה אמר ראש הישיבה רבי גרשון על בני ברק?

הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט, רב העיר בני ברק עלה להקבלת פני רבו אצל מרן ראש הישיבה והתייעץ על ענייני העיר בני ברק • "ז'בוטינסקי זה לא בני ברק" התבטא ראש הישיבה • "החזון איש והפוניביז'ר רב השפיעו המון כבוד התורה בבני ברק ואדם אחד אמר לי שבירושלים יש הרבה תורה וגדולי תורה אבל רק בבני ברק יש כבוד התורה" • תמליל השיחה הנדירה על העיר בני ברק. צפו

מה אמר ראש הישיבה רבי גרשון על בני ברק?
הגרי"ג אדלשטיין צילום: שוקי לרר

במהלך הקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, עלה רב העיר בני ברק הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט להתייעצות וברכה אצל ראש הישיבה ושמע עובדות ופרקי הדרכה נדירים על ענייני עיר התורה והחסידות.

ראש הישיבה התעניין בפניו על המצב בעיר, במהלך הביקור התבטא ראש הישיבה כי רחוב ז'בוטינסקי אינו בני ברק! לאחר שהגרש"צ אמר כי כל החנויות בעיר בני ברק סגורות בחול המועד מלבד חנות טמבור אחת ברחוב ז'בוטינסקי.

בהמשך הדברים סיפר ראש הישיבה כי החזון איש והפוניביז'ר רב השפיעו המון תורה בעיר בני ברק וההשפעה של הבני תורה בעיר בני ברק משפיעה על העיר מאוד חזק. ראש הישיבה סיפר כי פעם אמר לאיזה אדם שבירושלים יש הרבה תורה ואותו אדם אמר חזרה כי כבוד התורה יש רק בבני ברק, אמנם בודאי שיש הרבה תורה והרבה גדולי תורה בירושלים אבל כבוד התורה יש רק בבני ברק, בעיר בני ברק מחשיבים את התורה יותר.

ראש הישיבה הוסיף ואמר כי גם הבריסקער רב אמר שהפוניביז'ר רב השפיע הרבה כבוד התורה, הוא עשה מהפכה בכל העולם על כבוד התורה, איך להחשיב תורה, השפיע מאוד כבוד התורה. 

הרב גרשון אדלשטיין הרב שבח צבי רוזנבלט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד