כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
צניחה למציאות

שיטה מדהימה: כך תורידו בקלות את כל המצות והיין מהחג

בתקופת "אחרי החגים" נמצאים רבים ב'לופ' בלתי נגמר של חיפוש אחר דיאטה נכונה, אולם מסתבר כי הפתרון נמצא הרחק מעולמות אלו • תוך כמה דקות תוכלו להבין מהו הפיתרון האמיתי לעודף משקל ואכילת יתר ששינה את החיים לכל כך הרבה אנשים - כולל בועז שמעיד בפנינו על הסיפור ששינה את חייו

שיטה מדהימה: כך תורידו בקלות את כל המצות והיין מהחג
דוחים את היין מהחג צילום: FREEPIK

התקופה הזו בשנה העברית מאתגרת במיוחד. החגים נגמרו ואיתם שלל התירוצים, הדחיות וההדחקות שמלוות אותנו בכל החיים. ה''אחרי החגים'' הגיע ומותיר אותנו להתמודד לבד מול המשקל העודף שלנו.

מה גם שתקופת החגים לרוב מוסיפה מספר קילוגרמים לא מחמיאים למשקל שלנו. 

ריבוי הסעודות, הארוחות, הניסיונות והפיתויים שיש במהלך הפסח (ועוד נותרים מימי הפורים העליזים והמשמינים), מותירים רושם בל ימחה על גופנו.

להצטרפות למסלול המיוחד, המבטיח ירידה במשקל ללא מאמץ לחצו כאן>>>

בזמן זה רבים תרים אחר פתרון קסם. אחר דיאטות שונות ומשונות, מתנזרים ממאכלים או רכיבים מסוימים וכך בטוחים שיחזרו לתלם. 

אולם על מנת ליצור שינוי אמיתי בתזונה אותה אנו צורכים, לא צריך לאכול פחות. להפך, לעיתים יש צורך לאכול יותר ואף לשבוע יותר.

לשם זאת יש להבין דבר מאוד בסיסי על סודות הגוף.

סוגיית הירידה במשקל נובעת בעיקרה מחמת דבר אחד - חילוף חומרים, בעגה מקצועית הוא נקרא מטבוליזם. המטבוליזם אחראי בין היתר להפוך את האוכל שנכנס לגוף לאנרגיה וכן מנקה פסולת מהגוף. ככל שנאיץ את תפקוד חילוף החומרים, כך נשרוף יותר קלוריות ושומנים, בדומה לריצה. רק שבמקרה הזה הגוף לבדו עושה את ''הריצה'', גם כאשר אנו סתם נחים על הספה. 

כדי שגם אתם תוכלו לעשות זאת בצורה הנכונה והיעילה ביותר, פיתחה חברת 'סלימפיט' שיטה ייחודית. חברי סלימפיט הם עתירי ניסיון בתחום תוכניות לירידה במשקל. השיטה מיוחדת מתאימה במדויק לאורח החיים של המגזר החרדי כך שהם מבטיחים ירידה במשקל בצורה קלה ונוחה, בתוכנית המתאימה לכל אחד ואחת. 

מה שעומד בבסיס הרעיון הוא ליווי אישי וצמוד שמקבל כל לקוח, מה שמבטיח בניית תפריט מאוזן לאורך כל התקופה וגם מרגיל את הבנאדם לצרוך תזונה איכותית ועשירה אף לטווח הארוך.

הצוות המקצועי של החברה מציין כי התוכנית שבנו מאפשרת להתמיד בשיטה בנוחות ובקלות וכי בקרב אנשים שהתמידו בשיטה, קיימים אחוזי הצלחה אדירים והיו לא מעט סיפורים על אנשים שבמקרים מסוימים ממש הצילו את עצמם מאז יישמו את השיטה.

כך גם אירע בסיפור הבא:

בועז (שם בדוי) היה מהטיפוסים שאובססיית האוכל הייתה חלק בלתי נפרד ממנו. "הייתי קם בלילה לביקורי פתע במקרר, אוכל ישירות מהסיר ומסיים לאכול מהצלחת של כל האלה שלא סיימו את הארוחה". משתף חצי בצחוק חצי בעצב.

העודף במשקל הגיע למימדים בלתי נתפסים ותחושת רגשי אשם החלה ללוות אותו בכל יום. "זה היה חסר שליטה, בא לך לצאת לדרך חדשה אך כל יום אתה נופל מחדש, הגעתי למצב ששקלתי 108 קילו בשיא".

בצר לו, פנה בועז לכל מיני תוכניות דיאטה שונות ומשונות וניזר עצמו מכל מיני סוגי מאכלים, ללא הועיל. "העניין הוא שכאשר אתה מסיים את הדיאטה, אתה נושם לרווחה, אתה ברגע מוצא עצמך חזרה במקרר, מחפש שוב את האוכל המשמין", מפרשן את הבעיה המוכרת מנקודת מבטו.

בועז חווה תפנית מפתיעה בעלילה. אחר שפנה לצוות סלימפיט שתוך תקופה קצרה שינו את אורח חייו מן הקצה לקצה.

כיום בועז נמצא עדיין בתהליך ירידה, כשהוא כבר השיל ממשקלו 27 ק"ג!. "עדיין לא הגעתי למצב האידיאלי מבחינתי, אבל זהו בהחלט שיפור עצום. התרגלתי לאורח חיים אחר וזה לא מורכב בשום צורה. הליווי האישי סייע לי מאוד, כך שהיום אחרי שההדרכה הוטמעה בי כל כך, אני מצליח לשמר אותה לבד במשך שנים".

אז בפעם הבאה שמישהו ממליץ לכם על דיאטה כלשהי, מומלץ לסרב לו בנימוס. אין טעם לסבול, להזיק לגוף ולבסוף להחזיר את כל הקילוגרמים עם ריבית והצמדה...

להצטרפות למסלול המיוחד, המבטיח ירידה במשקל ללא מאמץ לחצו כאן>>>

דיאטה ירידה במשקל סלימפיט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!