כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
צפוי להיות סוער

היום: דיון ראשון בהכרזת עמיחי שיקלי כפורש

ועדת הכנסת תתכנס הבוקר לדיון ראשון בדבר הפרשתו של חבר הכנסת עמיחי שיקלי מסיעת 'ימינה' וזאת לבקשת חבריו לשעבר נפתלי בנט, איילת שקד ומתן כהנא. כשהאחרון יהיה זה שיטען את הטיעונים מטעם המפלגה 

היום: דיון ראשון בהכרזת עמיחי שיקלי כפורש
עמיחי שיקלי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשעה 10:00 תתכנס ועדת הכנסת לדיון ראשון בבקשת ראש הממשלה נפתלי בנט להכריז על חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש מסיעתו - 'ימינה', מה שישפיע על עתידו הפוליטי של האחרון.

הדיון שצפוי להיות סוער ייפתח בהצגת הבקשה על ידי השר מתן כהנא או עורכי הדין מטעם סיעת 'ימינה', לאחר מכן ישיב חה"כ שיקלי על הטענות או בנאום אישי או באמצעות עורך דינו גיא בוסי, בשאר הזמן יישמעו דעותיהם של שאר חברי הכנסת שיגיעו לדיון.

באופוזיציה ביקשו מכל חברי הכנסת להתגייס ולהגיע לדיון בכדי להתייצב להגנתו של שיקלי, חברי הכנסת שיבקשו להצביע, חייבים לקחת חלק ב-50% מהדיון כדי שתירשם נוכחות מצידם.

ייתכן וההצבעה תתקיים כבר היום (שני), כאשר לקואליציה יהיה רוב דחוק מאחר שב'ימינה' יו"ר הוועדה חבר הכנסת ניר אורבך יושב שבעה, ואילו חברת הכנסת עידית סילמן החברה בוועדה ערקה לאופוזיציה.

כמו כן, ברע"מ הודיעו כי יחרימו את הדיון, כשמנגד לאופוזיציה יש רק נציג אחד שרשאי להצביע, והוא חבר הכנסת יצחק פינדרוס מסיעת יהדות התורה.

בדיון צפוי חבר הכנסת שיקלי לטעון כי ראש הממשלה בנט הוא זה שפרש מעקרונות סיעת 'ימינה', כשבימים האחרונים הציג סרטון שבו נראים ראש הממשלה והשרים איילת שקד ומתן כהנא מפריחים הבטחות במהלך קמפיין הבחירות ואיך לאחר מכן הפרו השלושה את כל הבטחותיהם למצביעי ימינה ערב הבחירות.

עמיחי שיקלי מתן כהנא פורש ועדת הכנסת מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד