כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"הם עברו לטרור"

פוטין: רוסיה סיכלה רצח עיתונאי "בידי נאצים"

נשיא רוסיה פוטין טוען כי כוחות הביטחון של הרוסים סיכלו ניסיון התנקשות בעיתונאי רוסי. בתקשורת העולמית הביאו את דבריו אך הדגישו כי הוא לא סיפק הוכחה לטענותיו

פוטין: רוסיה סיכלה רצח עיתונאי "בידי נאצים"
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין טוען כי סוכנים זרים ניסן לחסל עיתונאי רוסי. הנשיא הרוסי גם האשים סוכנויות ביון זרים, כולל ה-CIA, שלדבריו "פועלים בשיתוף עם כוחות אוקראינים לרצוח עיתונאים רוסים". פוטין אמר גם כי יש "להפסיק את הפרובוקציות נגד הצבא הרוסי באמצעות התקשורת הזרה".

לפי הנשיא פוטין, שירות הביטחון הפדרלי עצר הבוקר את פעילותה של קבוצת טרור ניאו-נאצית שנתמכת בידי המערב והמודיעין האוקראיני שתכננה לתקוף ולהרוג עיתונאי טלוויזיה רוסי מפורסם. פוטין האשים: "הם עברו לטרור, לרצח עיתונאים שלנו".

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה, כי פוטין לא סיפק ראיות לטענות הללו. והסוכנות "לא הצליחה לאמת את הטענות". סוכנות הידיעות אינטרפקס מסרה כי חברי "קבוצה לאומנית נעצרו על ידי הרשויות ברוסיה. הקבוצה, הפועלת בהוראת מרגלים אוקראינים, תכננה להרוג את העיתונאי הרוסי ולדימיר סולובייב.

אך לדיווח אין אישור רשמי מצד רוסיה או אוקראינה. פוטין אמר שהמערב מנסה להרוס את רוסיה מבפנים, אך ניסיונות כאלה ייכשלו. לדבריו, סוכנות הביון המרכזית של ארה"ב מכוונת את הניסיונות לערער את רוסיה ומייעצת לממשלת אוקראינה.

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד