כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שבר על שבר

טרגדיה בקהילה: בן 24 נפטר באופן פתאומי

טרגדיה נוספת היום בארה"ב החרדית. צעיר חרדי מניו ג'רזי נפטר בפתאומיות. הצעיר הוא בן הקהילה החרדית בטומס ריבר. הלווייתו תתקיים היום בלייקווד והוא ייטמן בניו ג'רזי

טרגדיה בקהילה: בן 24 נפטר באופן פתאומי
אילוסטרציה צילום: pexels

לאחר שהבוקר התבשרנו בשורת איוב על טביעתו למוות של צעיר חרדי בקווינס ארה"ב, טרגדיה נוספת אירעה בארה"ב, הפעם בלייקווד החרדית: צעיר חרדי בן 24, יוני פיין, הלך לעולמו בפתאומיות.

יוני הוא בנם של דוד ורייזי פיין מטומס ריבר בניו ג'רזי. הלווייתו תתקיים היום בלייקווד שם ייטמן. סיבת הפטירה לא ידועה עדיין. תושבים בלייקווד סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי כולם בעיר בהלם גדול. שני מקרי מוות כמעט באותו יום של שני צעירים חרדים, אינו דבר שגרתי.

כזכור לאחר חיפושים נרחבים באגם 'פלזנט' שבמחוז מריקופה שבמדינת אריזונה בארצות הברית, צעיר חרדי שנעלם אתמול (ראשון) במים אותר ללא רוח חיים. הצעיר הוא נריה ארנבייב ז"ל, בן ה-20, שנעלם בעת שבילה יחד עם חבריו באגם.

השריף המקומי שלקח פיקוד על החיפושים ואמר: "זאת לא הייתה תאונת סירה. מספר אנשים היו על סירה אחת שעגנה ונוספים היו במים בשחייה, אך מתברר שצעיר אחד היה במצוקה ונעלם". כך אמר קפטן מארק ברבי, איש מחלקת כיבוי וחילוץ במחוז.

לייקווד ניו גרז'י קווינס טרגדיה בלייקווד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד