ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"אסור לחכות לפיגוע הבא"

נתניהו מתגייס לטובת שיקלי: "ימינה פרשה מהימין"

נתניהו פרסם סרטון תמיכה בחבר הכנסת שיקלי בעקבות הדיון שמתקיים על פרישתו: "אנחנו צריכים להקים מייד ממשלת ימין חזקה בראשותי כדי להחזיר את הביטחון והשקט לאזרחי ישראל"

נתניהו מתגייס לטובת שיקלי: "ימינה פרשה מהימין"
בנימין נתניהו צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, וראש הממשלה לשעבר, מתייחס לפני זמן קצר (שני) לדיון על בקשת ימינה להכריז על חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש, ומגבה אותו.

"שיקלי לא פרש מהימין. "ימינה" פרשו מהימין. שיקלי מבין היטב שממשלה שתלויה במועצת השורא של האחים המוסלמים לא יכולה להילחם בטרור", אמר בסרטון שהפיץ.

"ואני אומר לכם שאסור לנו לחכות לפיגוע הטרור הבא או לירי הבא. אנחנו צריכים להקים מייד ממשלת ימין חזקה בראשותי כדי להחזיר את הביטחון והשקט לאזרחי ישראל".

בוועדת הכנסת, שם מתקיים הדיון, אמר חבר הכנסת יריב לוין מהליכוד, ומקורבו של נתניהו: "לא מקרי שהבקשה הוגשה מייד אחר החלטת ח"כ עידית סילמן מה שנראה כנקמה, ולא בקשה עקרונית".

"מדבריו של השר כהנא היה ניתן להבין שהם יודעים לחיות עם ההתנהגות של ח"כ שיקלי, ולא פעלו בסמוך לאירועים שלשיטתם מקימים את העילה להכריז עליו כפורש. זה ניצול לרעה של ההליך".

לוין הציע לסיים את הדיון ללא הצבעה, לנסות להגיע לפשרה, מאחר ויש סיכוי גדול שבית המשפט יפסול את ההחלטה, החלטה שתמיט חרפה על הכנסת.

בנימין נתניהו עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד