י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הרשימה מתארכת

אזהרה חמורה: זהו מעדן המילקי שעלול לגרום למחלה קשה

הריקול של קבוצת "שטראוס-עלית" לא הסתיים והרשימה של המוצרים שהחברה הכריזה להחזיר את המוצרים מחשש לסלמונלה מתרחבת כאשר גם מעדני מילקי נכללים בה כעת

אזהרה חמורה: זהו מעדן המילקי שעלול לגרום למחלה קשה
נתי שוחט, פלאש 90

חברת המזון מעדכנת את רשימת המוצרים אותם קראה להחזיר בחשד להימצאות החיידק: הבוקר (שני) עדכנה חברת "שטראוס - עלית" כי בבדיקות שגרתיות שנערכו במפעל השוקולד של עלית התגלו מספר דגימות עם סלמונלה בקו הייצור במפעל ובשוקולד המשמש כחומר גלם ליצור מוצרים. בהתאם לכך החליטה החברה על ביצוע ריקול של שורה ענקית של מוצרי השוקולד המיוצרים בחברה.

הערב עדכנה חברת שטראוס כי מעדן "מילקי" נוסף לרשימת הריקול של מוצרים שיוצרו במפעל בו נמצאו דגימות סלמונלה. מהחברה נמסר כי מדובר במוצרי "מילקי טופ עדשים" כשר לפסח, ועליו אחד מתאריכי "לשימוש עד" הבאים: 26/4/22, 3/5/22, 11/5/22, 12/5/22, 16/5/22.

מעדן "המילקי".

חיידק הסלמונלה עלול לגרום למחלת מעיים המתבטאת בחום, שלשול, בחילה, הקאות וכאבי בטן. לאוכלוסיות רגישות החיידק עלול לגרום למחלה קשה.

עוד בנושא:

לסיום נמסר מהחברה כי "שטראוס מציינת כי עם גילוי הבעיה, נחסם השוקולד לשימוש, הופסק לאלתר ייצור מוצרי השוקולד השונים במפעל וכן נחסמו להפצה מוצרים שיוצרו בסמיכות אליה.

החברה מבצעת פעולות נרחבות על מנת לאתר את מקור הבעיה ואת היקפה ולתקנה ותחזור להפצת מוצרים מלאה כשכל קווי היצור יהיו בטוחים".

מילקי מעדן חלב קבוצת שטראוס ריקול סלמונלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד