י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חסדי השם

בתום דרמה: חולצו רוחצים מים המלח

במשך השעות האחרונות עלה חשש לשלומם של כעשרה מטיילים חרדים שאבד עמם הקשר לאחר שנסחפו לעומק ים המלח | החיפושים אחר הקבוצה התמקדו באזור חוף הוועדה מדבר בסיוע מסוק ויחידות מיוחדות | בחסדי השמים החיפושים נשאו פרי והנסחפים כולם חולצו בשלום

בתום דרמה: חולצו רוחצים מים המלח
החילוץ בים המלח צילום: כבאות והצלה יו"ש

כוחות גדולים פעלו הערב (שני) באזור חוף נוה מדבר שבצפון ים המלח, לאחר שאבד הקשר עם עשרה רוחצים שנסחפו לעומק המים. מתנדבים מיחידת החילוץ מגילות הוקפצו למקום בסביבות השעה 20:00 לאחר שהתקבלו דיווחים ראשוניים על היעדרות הרוחצים, שהיו חלק מקבוצה של כ-300 נופשים. בחסדי שמים הסאגה הסתיימה בשלום עם חילוצם של כלל הנעדרים ללא פגע.

לאזור הוקפצה כאמור יחידת להב"ה לחילוצים מיוחדים של כיבוי והצלה יחד עם סירת מנוע. כמו כן הוזנק מסוק של משטרת ישראל וסירה פרטית של מתנדב מקיבוץ מצפה שלם. במקום נכחה ניידת טיפול נמרץ של מד"א. ביחידת החילוץ ציינו בשעות הדאגה כי בים המלח נושבת רוח מערבית הסוחפת את המתרחצים לעומק הים.



מפקד תחנת בנימין, טפסר משנה עידו פרץ, מפקד האירוע מסר: "עם קבלת הדיווח הוצאנו למקום צוותים לחילוצים מיוחדים עם סירה וציוד המתאים לתנאי השטח. ברגעים אלו צוותי יל"מ של המחוז, יחל"צ מגילות ויחידת להבה פרוסים בשטח. נמשיך לפעול בשטח בהתאם להתפתחויות."

"המאמץ העיקרי כרגע הוא סריקות במים לשלילת המצאות נערים נוספים על ידי יחידת "להבה" זאת באמצעות סירות, צוללנים, ואמצעים נוספים. בפיקוד סגן טפסר דורון אלמשלי מפקד יחידת 'להבה'".

 

 

 

ים המלח חילוץ מגילות חילוץ מטיילים מבצע חילוץ יחידת חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד