כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"המאבטחים עמדו על השטיח"

ממשלה או בחירות? יועצו של נתניהו מעריך

לאחר פרישתה של עידית סילמן מהקואליציה, יועצו הקרוב של ראש האופוזיציה מעריך כי יתקיימו בחירות: "אני מאמין שהפעם זה יקרה". הוא חשף כי בזמן כהונתו של נתניהו המאבטחים היו עומדים על חורים בשטיח בזמן ביקורים מדיניים

ממשלה או בחירות? יועצו של נתניהו מעריך
טופז לוק מאחורי נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

טופז לוק, יועץ הניו-מדיה של ראש הממשלה לשעבר נתניהו, מעריך כי הסיכויים כעת לאחר הדרמה בקואליציה הם בחירות ולא הקמת ממשלת ימין.

לוק התראיין ליותם זמרי ונועם פתחי ברדיו גלי ישראל ונשאל האם הוא חושב שתקום ממשלה חלופית או בחירות, והשיב בנחרצות: "בחירות".

בנוסף ‏המראיין פתחי שאל: "נתניהו מבין שאם הוא יחזור לתפקיד ראש הממשלה הוא יצטרך לעשות שינויים מסוימים, למשל במערכת הבחירות?"

לוק ענה: "אני מאמין שהפעם נתניהו יביא שינויים, חייבים להפעיל איזונים במערכת הזו. אני מאמין שהפעם".

טופז לוק התייחס גם לסערת ההוצאות של ראש הממשלה בנט ברעננה: "אני מופתע מהקלות בה מאשרים כעת בלשכת ראש הממשלה את הדברים. אני זוכר שבזמנו נתניהו ביקש מהמאבטחים לעמוד על חור של שטיח בזמן ביקור מדיני כי היו התייעצויות על אם לשים שטיח חדש שנתניהו קיבל במתנה באחד מהביקורים המדיניים שלו".

"הם ירדו לרזולוציות מדהימות כדי ‏להציק לנתניהו. אלו אותם אנשים. מה שהם מאפשרים להם כעת לעשות - האמת? אני מקנא. מה שברנע והיעוץ המשפטי מאפשר להם זה לא יאומן", אמר.

על הפוסט של בנט אמר לוק: "‏כן שרה זו לא גילת. מה ששרה עברה במשך שנים - אין מה להשוות. רעיית ראש ממשלה שעבדה בשירות הציבורי כפסיכולוגית ילדים, סייעה לחיילים בודדים ועשתה עוד המון דברים, אכן, אין מה להשוות".

טופז לוק בנימין נתניהו בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד