כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
כבר לא רק חשד

שטראוס: לא רק במפעל - החיידק אותר במוצרים

לאחר שבשבוע שעבר התקבלו ממצאים ראשוניים שהעידו על נוכחות סלמונלה במפעלי הייצור של החברה, הכריזה אתמול החברה על איסוף מוצרים | הערב הודיעה שטראוס למשרד הבריאות כי תוצאות בדיקות המעבדה שנערכו גילו נוכחות של החיידק גם במוצרים המוגמרים

שטראוס: לא רק במפעל - החיידק אותר במוצרים
ממתקים של עלית-שטראוס צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

חברת שטראוס הכריזה על איסוף מוצרים רחב היקף כמשנה זהירות לאחר שנמצאה נוכחות של חיידק הסלמונלה בסביבת הייצור במפעליה, אך הערב(שלישי) הודיעה החברה למשרד הבריאות כי תוצאות בדיקות המעבדה שנערכו למוצרים עצמם, העלו תשובות חיוביות להימצאות החיידק במוצרים.

בהודעה שפרסם משרד הבריאות נכתב: "לפני דקות אחדות הודיעה חברת שטראוס למשרד הבריאות שתוצאות המעבדה על המוצרים המוגמרים הגיעה אליהם והתבררה כחיובית. מובהר כי כלל המוצרים הללו הינם במסגרת ההחזרה היזומה שכבר בוצעה על ידי היצרן".

במשרד הבריאות ביצעו לאורך היום ביקורת שבמסגרתה נעשו מספר פעולות בדיקה נוספות, ועל פי ההודעה לאחר קבלת תוצאות הבדיקות הללו יוחלט על הצעדים הבאים.

כזכור, במשרד הבריאות דורשים מהחברה להגיש תחקיר לסיבת הארוע ולבצע פעולות מתקנות בכדי למנוע הישנות מקרים בעתיד, ואומרים כי חזרה לשגרת ייצור תתבצע רק "לאחר סיום תחקיר האירוע, ביצוע פעולות למניעת הישנות התקלה, ניקוי וחיטוי הקווים ולאחר ביקורת ובדיקות מעבדה תקינות של משרדנו".

שטראוס ריקול עילית סלמונלה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד