י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סערת המעון ברעננה

בנט מודיע: הוצאות המזון מחשבוני הפרטי

העליהום הציבורי סביב חשיפת נתוני הוצאות משפחת ראש הממשלה על משלוחי המזון לביתם שברעננה, הביאה הבוקר את רה"מ להצהיר כי מעתה ואילך, הכל ימומן מכיסו הפרטי

בנט מודיע: הוצאות המזון מחשבוני הפרטי
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בעקבות הרעש התקשורתי סביב חשיפות נתוני משלוחי המזון למעון הזמני של ראש הממשלה ברעננה והסערה הציבורית שהתעוררה בעקבות כך, ראש הממשלה נפתלי בנט מודיע כי מעתה אלו ישולמו מחשבונו הפרטי.

"תמיד האמנתי שהקשבה לביקורת אינה פחיתות כבוד. להיפך - זו זכות. למרות שההתנהלות הייתה בהתאם לנהלים, אני ער לתחושה שנוצרה בציבור", אמר הבוקר ראש הממשלה נפתלי בנט.

"לכן", הוא אומר, "הודעתי לאנשי משרדי שמעתה כל הוצאות המזון של משפחתי ישולמו מחשבוני הפרטי", תוך שהוא מציין "אינני בתפקידי בשביל כסף או כבוד אלא כדי לשרת את אזרחי ישראל בכל כוחי, וכך אמשיך לעשות".

כזכור, נתונים שנחשפו השבוע גילו כי המדינה ממנת את שירותי המזון בביתו של ראש הממשלה ברעננה למרות שאינו מוגדר כמעון הרשמי, על פי הנתונים שולם סך של כ-50,000 שקל למשולחי מזון בחודש.

בעקבות הפרסום התעוררה סערה, כאשר ראש הממשלה נפתלי בנט ניסה להתגונן והשווה את הנתונים לתקופת ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ואף תקף אותו אישית מה שהוביל עימות פוליטי ביניהם.

רעננה ראש ממשלה מזון מזון מהיר נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד