י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"איזה חינוך זה לילדים שלנו?"

יועצו לשעבר של בנט: "מפעל חיים שנהרס"

אסף פאסי שהיה יועצו הקרוב של בנט תוקף אותו: "הלכנו יד ויד, היה חלום למשהו חדש, ובפועל הבנאדם עבר את הגבולות האפשריים". הוא הוסיף על הפרשת עמיחי שיקלי: "מקווה שהוועדה הזו שניסתה לקלקל השבוע, הקימה בסופו של דבר מפלגה חדשה"

יועצו לשעבר של בנט: "מפעל חיים שנהרס"
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אסף פאסי, שהיה יועץ קרוב של נפתלי בנט, תקף אותו בפוסט שפרסם בפייסבוק בו סיפר שבעבר בנט ביקש ממנו לירות בו כשיאבד את הדרך. "אני כן מבטיח לא להיות חנפן ולקקן ותמיד תמיד להגיד לך את האמת. גם כשזה לא יהיה נעים לך ולי", השיב לו פאסי.

הבוקר הוא התייחס לכך בראיון לרדיו 103: "היה אמון מאוד מאוד גדול. מבחינתי, זה סוג של מפעל חיים שנהרס. היינו קבוצה של אנשים שעבדה מתחילת הדרך, מ-2012, ואתה לא תמצא שם אף תומך בו בקבוצה הזאת, למעט מי שעובד איתו היום".

"הלכנו יד ויד, היה חלום למשהו חדש, ובפועל הבנאדם עבר את הגבולות האפשריים. האנשים האלה הפנו עורף לבוחרים שלהם", הוסיף.

"הניסיון להפוך דברי שקר לסטנדרט בפוליטיקה הישראלית - לא מובן לי. איזה חינוך זה לילדים שלנו? הניסיון להשלים עם העובדה שאנשים אומרים א' ועושים ב', מה יהיה במערכת הבחירות הבאה?".

האזינו:

פאסי הגיב גם להפרשת עמיחי שיקלי: "אני מקווה שהוועדה הזו שניסתה לקלקל השבוע, הקימה בסופו של דבר מפלגה חדשה, שתהיה מפלגה עם אנשים חזקים ונכונים".

"אני מאוד מקווה שבנט לא כיבה את החלום של מנהיגות ימנית שיכולה לרוץ, כי יש לנו הרבה מאוד מנדטים שלא יבחרו בנתניהו, והם כן צריכים מפלגה ימנית וערכית שתייצג אותם".

אסף פאסי נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד