כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"נחצה קו בלתי רגיל"

מפקדו של בנט: "עובר תקופה לא פשוטה"

יום לאחר שפורסם מכתב האיומים עם הקליע שהגיע אל משפחת בנט, גיורא לוי, שהיה מפקדו של ראש הממשלה בסיירת מטכ"ל ונמצא איתו בקשר הדוק עד היום, מספר על מה שהוא עובר ותוקף: "לאיים על המשפחה? התבלבלנו פה לגמרי"

מפקדו של בנט: "עובר תקופה לא פשוטה"
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

גיורא לוי, שהיה מפקדו של ראש הממשלה נפתלי בנט ושל השר מתן כהנא בסיירת מטכ"ל, נמצא בקשר טוב גם היום עם בנט, ומספר על מה שהוא עובר כראש הממשלה ועכשיו לאחרונה עם מכתב האיומים שמשפחתו קיבלה יחד עם קליעים.

"אנחנו בקשר טוב, אנחנו מתכתבים, מדברים, כמעט כל שבוע. דיברנו גם אתמול, אין ספק שהוא עובר תקופה לא פשוטה, גם ברמה המשפחתית עם כל מחול השדים הזה וגם ברמה הפוליטית", סיפר לוי על נפתלי בנט בראיון לרדיו 103FM.

"זה לא פשוט מה שהוא עובר, אבל הוא לוקח את הדברים בצורה מאוד שקולה וברורה. הוא גם מבין שחלק מהדברים הוא חייב לתקן ולשנות. לא חייבים להסכים, אבל להגיע לאיומים על המשפחה? אני חושב שנחצה פה איזשהו קו בלתי רגיל והוא לא נכון, וזה לא משנה אם זה לרה"מ לשעבר או לרה"מ הנוכחי. חבר'ה, בואו, התבלבלנו פה לגמרי".

לוי מבהיר: "הוא לא במצוקה. הוא מאוד חזק, מחושל, מחושב, מאוד מבין את הסיטואציה. דמוקרטיה בסוף זה להתמודד עם חוסר במשאבים, זו פוליטיקה, זו דמוקרטיה".

לגבי ההוצאות של בנט הוא אמר "אני כן חושב אבל שאם עשו תחקיר, וזה בסדר גמור שעשו תחקיר ובודקים - כמו כל דבר, אתה צריך להשוות אותו, ואיפשהו הוא מאוד נפגע מהדבר הזה. אני מכיר את רה"מ למעלה מ־30 שנה, הוא עשה כסף, הוא לא צריך שום דבר מאף אחד. הוא לא מחפש כבוד והוא לא מחפש את טובות ההנאה. יש כל מיני עניינים שבאים מתוך הצרכים גם של שב"כ, גם של מקומות אחרים שהוא מוכתב אליהם. זה בית שמארח, זה בית שעובד".

לוי המשיך להתייחס, לתחקיר לגבי הוצאות המזון של משפחת בנט, ושיתף בשיחה שערך עם רה"מ בנושא. "הוא אמר לי, 'בסוף זה בית שמארח, אין בו מבשלות'. גילת היא אישה סופר אצילית וסופר צנועה שעושה מעל ומעבר. היא מלווה זוגות, עושה המון דברים בהתנדבות".

"אין בבית מבשלת, אין בבית עובדים וכאלה דברים. הם מארחים כל הזמן אנשים. בית של ראש ממשלה זה בית שכל הזמן יש בו תנועה. היא גם ממשיכה לעבוד, יש גם ילדים בתוך הבית והם מארחים גם כל הזמן, אז עשו את ההזמנות האלה. בסוף זה בית שמארח הרבה יותר מבית סטנדרטי", אמר לוי. 

נפתלי בנט סיירת מטכ''ל רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד