כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
במסגרת העסקה

על אילון מאסק נאסר למתוח ביקורת על טוויטר

הסכם הרכישה של טוויטר על ידי אילון מאסק בשווי 44 מיליארד דולר, כולל סעיף מוזר האוסר עליו לצייץ ביקורת על החברה, אם כי נראה שהמיליארדר כבר בוחן את גבולות הגזרה

על אילון מאסק נאסר למתוח ביקורת על טוויטר
אילוסטרציה צילום: unsplash

אילון מאסק, האיש העשיר בעולם שקנה את טוויטר, ונרשם במסמך כ"משקיע הון", יורשה להוציא ציוצים על המיזוג או על העסקאות הנדונות, כל עוד ציוצים כאלה אינם מזלזלים בחברה או בכל אחד מנציגיה. כך מדווחים כלי תקשורת בארה"ב.

עובדי טוויטר הנוכחיים הביעו דאגה לגבי סגנון התקשורת הנועז של אילון מאסק בפלטפורמה, שבו הוא משתמש בקביעות כדי להעביר מידע וביקורת על חברות שלו, כמו טסלה ו-SpaceX, וכדי לצחוק על יריבים כמו ביל גייטס וברני סנדרס.

הסעיף נקבע בעקבות משא ומתן שנוי במחלוקת בין מועצת המנהלים של טוויטר לבין מאסק - אשר נשבע לשנות את הפלטפורמה כדי להגן על חופש הביטוי. מאסק הצהיר בפומבי שהדרקטוריון היוצא של טוויטר "לא היה מצויד להביא את החברה למיצוי הפוטנציאל שלה", כזכור הדירקטוריון ניסה בתחילה להגביל את המינוף שלו במהלך שיחות על הרכישה.

ביום שלישי בערב, מאסק צייץ בטוויטר כי החלטתה של עורכת הדין הבכירה בטוויטר ויג'איה גאדה לאסור על פרסום סיפורו של ה'ניו יורק פוסט', על המחשב הנייד של האנטר ביידן לקראת הבחירות לנשיאות ב-2020 הייתה "ברור בלתי הולמת להפליא".

אילון מאסק אלון מאסק טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד