כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
משחק הכיסאות

מאחורי הקלעים של טקס יום השואה: השר שסירב לשבת לצד נתניהו

סידור הישיבה בטקס יום השואה ב'יד ושם' הביא לדרמה פוליטית מאחורי הקלעים. על פי הדיווח, אנשי שר המשפטים גדעון סער גילו שהושיבו אותו ליד נתניהו ולא אהבו זאת בלשון המעטה, לבסוף התיישב ביניהם הנשיא לשעבר ראובן ריבלין שאנשיו טוענים כי הוא "התנדב" להתקדם מהשורה השנייה

מאחורי הקלעים של טקס יום השואה: השר שסירב לשבת לצד נתניהו

הטקס הממלכתי לפתיחת אירועי יום השואה שהתקיים אמש (רביעי) בכיכר גטו ורשה במכון לזכר השואה 'יד ושם', הפך לקרב פוליטי על סידור הישיבה בעצרת - כך מפרסם הערב העיתונאי ירון אברהם ב'חדשות 12', למרות שבסידור הטקס המקורי גדעון סער הושב ליד היריב המר שלו, בנימין נתניהו, בפועל הנשיא לשעבר ריבלין היה זה שישב ביניהם.

כאמור, על פי הדיווח ב-N12 אנשיו של סער שראו את הפתקים תלויים על הכיסאות התעקשו בפני המארגנים לבצע הפרדה בין המושבים, המארגנים שחששו ליצור דרמה פוליטית הכניסו את הנשיא ריבלין, בין ראש האופוזיציה ושר המשפטים.

אנשי סער הכחישו כי ביקשו לשנות את סידור הישיבה. לטענתם, לסער אין בעיה לשבת לצד נתניהו. אנשי נתניהו אומרים מצידם כי הוא בטח לא ביקש לשנות, שכן הוא הגיע ברגע האחרון. אנשי הנשיא לשעבר ריבלין אומרים שהם גילו שהוא שובץ בשורה השנייה, אז "התנדבו" לעבור לשורה הראשונה.

יום השואה יד ושם ראובן ריבלין גדעון סער בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד