ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

אישום: ירו על בית מגורים על רקע סכסוך

לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד שלושה תושבי ג'לג'וליה ותושב רמלה בגין עבירות נשק, בגין חלקם בירי שבוצע לעבר בית מגורים בעיר ג'לג'וליה לפני כשבועיים

אישום: ירו על בית מגורים על רקע סכסוך
מטווח צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד שלושה תושבי ג'לג'וליה ותושב רמלה בגין עבירות נשק, בגין חלקם בירי שבוצע לעבר בית מגורים בעיר ג'לג'וליה לפני כשבועיים. אחד הנאשמים, תושב הרשות הפלסטינית, מואשם גם בעבירת שהייה בישראל שלא כדין.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד חן יצחקי, בתאריך 9.4.22 בוצע ירי לעבר בית מגורים בעיר ג'לג'וליה, על ידי שניים מהנאשמים, עומר אל כרים עראר וסמאר וחידי, על רקע סכסוך בו היה מצוי עראר עם חלק מבני משפחתו. בעקבות הירי נגרמו חורי ירי רבים בחלונות ובמרפסת הבית.

כמו כן, השניים תועדו בטלפון הנייד של נאשם אחר, חמזי עודה, כשהם נושאים על גופם כלי נשק ורימון. בגין כך נאשמים השניים בעבירות של נשיאה והובלת נשק וירי מנשק חם באזור מגורים ובאופן שיש בו כדי לסכן חיי אדם.

שני הנאשמים הנוספים בכתב האישום, עמאד עודה ובנו חאמזי עודה, הינם אב ובן. בתקופה הרלוונטית התגוררו השניים יחדיו בבית בג'לג'וליה, וזאת למרות שהאב עמאד הינו תושב הרשות הפלסטינית, ללא היתר שהייה בישראל. השניים החזיקו בכלי נשק ובתחמושת תואמת אשר הוסלקה בתוך שקית בפרגולה של חצר ביתם. כמו כן החזיקו בפרגולה את הנשקים אשר שימשו לירי שבוצע ותואר לעיל, כשהם מוסלקים במגבת.

 

 

 

ירי כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד