כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחד מוכר לכוחות הביטחון

סמיח ויחיא: החברים שביצעו את הפיגוע הקטלני באריאל

בתום מצוד שארך כעשרים שעות, אותרו היום שני המחבלים שביצעו אמש את הפיגוע הירי הקטלני באריאל בו נרצח מאבטח בשנות ה-20 לחייו. השניים חברים מהכפר קרוואת בני חסן. אחד מהם מוכר לכוחות הביטחון

סמיח ויחיא: החברים שביצעו את הפיגוע הקטלני באריאל
סמיח אסי ויחיא מארה צילום: רשתות ערביות

על פי דיווחים פלסטינים, שמותיהם של שני הצעירים שביצעו את פיגוע הירי הקטלני בליל שבת בכניסה לאריאל, הם סמיח אסי ויחיא מארה, שניהם בשנות ה-20 לחייהם, חברים מהכפר קרוואת בני חסן. השניים נתפסו בבתיהם ולא התנגדו למעצר. אחד המחבלים מוכר לכוחות הביטחון כמזוהה עם ארגון חמאס.

כוח של הימ"מ ושב"כ עצרו היום (שבת) את שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הקטלני אמש בכניסה לאריאל, בו נורה ונרצח מאבטח כבן 20, לאחר שהגן בגופו על ארוסתו שהייתה איתו בביתן השמירה. השניים נעצרו בתוך אזור יהודה ושומרון, כאשר הנשקים שבהם בוצע הרצח נתפסו גם הם והועברו לשב"כ. החשודים הועברו גם הם לחזקת שב"כ, לצורך חקירתם.

מאבטח בן 23 נרצח בפיגוע ירי אתמול, ליל שבת, בכניסה לעיר אריאל. הפיגוע התרחש מעט אחרי השעה 23:00 בלילה. שני מחבלים חמושים הגיעו ברכב בעל לוחית זיהוי ישראלית, כשהם חמושים - ופתחו בירי לעבר עמדת האבטחה בכניסה לעיר שם שהו שני מאבטחים ששהו במקום. הערב, זמן קצר לפני צאת השבת, נלכדו שני המחבלם ללא התנגדות.

במהלך השבת כיתרו כוחות את העיירה הפלסטינית סלפית ליד אריאל, לאחר שמידע מודיעני הצביע כי המחבלים שוהים בעיירה. הערב, בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שירות הביטחון הכללי, צה"ל והימ"מ, נעצרו שני החשודים המרכזיים במעורבות בפיגוע.

שני הנשקים אשר חשודים שעשו שימוש בהם בפיגוע נתפסו גם הם במהלך המעצר. החשודים הועברו להמשך חקירת שב"כ. "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול למיצוי הדין עם המעורבים בפעילות טרור ועם כל מי שסייע להם", נמסר משירות הביטחון הכללי.

ראש הממשלה, נפתלי בנט מסר בתגובה: "אני מבקש למסור את תנחומיי למשפחתו של המאבטח שנרצח כשהוא מגן בגופו על עמיתתו מול המחבלים, אמש באריאל. כוחות הביטחון שמו הערב את ידם על המחבלים. אין טרוריסט שלא נגיע אליו ונבוא איתו חשבון. המלחמה שלנו מול הטרור ארוכה. יחד ננצח".

פיגוע באריאל מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד