כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מה יהיה מחר

טלטלות בבורסות העולם: היכן המומחים ממליצים להשקיע?

הטלטלות בבורסות העולם, בשוק המטבעות הווירטואליים ובמחירי הסחורות, יחד עם תחיית האינפלציה ועליית הריבית, מייצרת בלבול בקרב משקיעים רבים ומגדילה עוד יותר את הקושי באיתור הזדמנויות השקעה משתלמות. היכן בכל זאת ניתן להשקיע מבלי לשגות בדמיונות? 

טלטלות בבורסות העולם: היכן המומחים ממליצים להשקיע?
מומחי השקעות צילום: FREEPIK

התקופה האחרונה מצליחה לבלבל הרבה מאוד משקיעים שעומדים נבוכים מול מה שהיה אתמול ומה שיהיה מחר. זו תקופה מאתגרת במיוחד עבור מי שרוצים שהכסף שלהם יעבוד בשבילם.

לחצו כאן ותנו לכסף לעבוד עבורכם>>>

מאז ומעולם היה זה אתגר לאתר הזדמנויות השקעה משתלמות, אך לאחר עשור של ריביות נמוכות, הרחבה כמותית וכמעט אפס אינפלציה, הקיבעון המחשבתי הפך את החיפוש אחר השקעות משתלמות לאתגר קשה עוד יותר עבור רוב המשקיעים, מה שמסביר את הגידול במשקיעי הקריפטו, המתכות היקרות והפורקס.

אנשי המקצוע בקבוצת 'בסדנו' מסבירים: "צריך להבין שקל יותר לשגות באשליות ודמיונות. משקיע חכם לא מחפש לעצמו חיים קלים, הוא מחפש את התשואות ולא את הדמיונות. היום קשה מאוד להניב תשואות משתלמות מדירות להשכרה ובכל זאת הרבה משקיעים שמתקשים לשנות הרגלים, נופלים בפח הזה ומפסידים. יש שמרוויחים אבל הרווח ממש לא מצדיק את כל המאמץ הכרוך בהשקעה. אם בעבר היה צריך להתאמץ כדי למצוא השקעה משתלמת, היום צריך מאמץ גדול יותר".

כשבוחנים את המתרחש בשוק ההון, בשוק המטבעות הווירטואליים, בשוק המט"ח, החוזים והמתכות היקרות, בתקופה האחרונה וביתר שאת מאז פרצה מלחמת אוקראינה-רוסיה, מגיעים למסקנה שיש למצוא אפיקי השקעה פחות תזזיתיים ולמזער את הסיכונים. בקבוצת 'בסדנו', המובילה את ההשקעה החרדית בהייטק, בדגש על חברות הזנק ישראליות חדשניות, אומרים: "הקורונה והמצב הגיאופוליטי העולמי, רק חיזקו את מעמדה של תעשיית ההייטק הישראלית לממדים בלתי נתפסים. בסדנו התחילה להשקיע בהייטק ישראלי לפני שנים והיום כולם מבינים למה".

אולי במקום לשגות בדמיונות העבר, כדאי לעשות חשבון של כמה יהיה מחר ולא כמה היה אתמול כי החודשים האחרונים לימדו אותנו שמה שהיה רלוונטי לאתמול כבר לא בהכרח מתאים להיום.

לחצו כאן ותנו לכסף לעבוד עבורכם>>>

בורסה השקעות בסדנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד