כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"לא מפחידים אותי"

איומים על חיי בן גביר ומשפחתו; השר גינה

חבר הכנסת בן גביר קיבל הודעה לפייסבוק עם איומים על חייו וחיי משפחתו. בן גביר: "מחבלים ארורים, האיומים שלכם לא מפחידים אותי". השר מתן כהנא גינה את האיומים כנגד בן גביר: "רואה בחומרה רבה"

איומים על חיי בן גביר ומשפחתו; השר גינה
בן גביר בזירת הפיגוע בת"א צילום: צילום מסך

איום נוסף על חייו של חבר הכנסת איתמר בן גביר (הציונות הדתית) ומשפחתו נשלח אליו בשעות האחרונות. לראשונה האיום זכה לגינוי גם משר בממשלה.

חבר הכנסת בן גביר קיבל איום למסנג'ר בעמור הפייסבוק שלו, מלווה בתמונה של משפחתו, נשק וקליעים. "נהרוג אותך", נכתב, "אם אתם גברים בואו לחוסר האמונה שלנו. אנחנו נהרוג אותך ואת משפחתך".

בתגובה כתב ח"כ בן גביר: "מחבלים ארורים, האיומים שלכם לא מפחידים אותי, ואמשיך לפעול למען מדינת ישראל". הח"כ תהה: "רק איפה המשטרה ואותם עיתונאים ופוליטיקאים שגינו בחריפות ובצדק את האיומים על בנט?"

בתגובה לפרסום גינה לראשונה השר מתן כהנא את האיומים כנגד בן גביר: "רואה בחומרה רבה את האיומים על חייו של חבר הכנסת איתמר בן גביר. אין מקום לאלימות בשיח הציבורי, אני מקווה שכוחות הביטחון ישימו ידיהם בקרוב על הפושעים הללו".

בתוך כך, משטרת מחוז צפון חקרה תושב כפר כנא שאיים על חייו של ח"כ איתמר בן גביר ובני משפחתו. בין היתר שלח לו כדורי רובה ואמר כי הוא ומשפחתו תחוסל.

איתמר בן גביר מתן כהנא איום ברצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד