כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
רוצים זיכוי? תמתינו

שטראוס חסמה את האפשרות לקבל זיכוי על מוצרי החברה דרך הרשת

שטראוס אמנם הבטיחה לזכות אתכם על מוצרי החברה בנוף הגליל שירדו מהמדפים אך היא לא הבטיחה שזה יהיה לכם קל | מיד לאחר מסיבת העיתונאים בה התנצלו בחברה על עוגמת הנפש שנגרמה לציבור, היא חסמה את הקישור דרכו ניתן היה להזדכות ואילצו אותו להתקשר למספר הטלפון ולעבור שוב עוגמת נפש עד קבלת הזיכוי המיוחל

שטראוס חסמה את האפשרות לקבל זיכוי על מוצרי החברה דרך הרשת
מסיבת העיתונאים של שטראוס צילום: יוסי ריינר

יממה בלבד לאחר מסיבת העיתונאים בחברת שטראוס, בה הבטיחה החברה לפצות את הצרכנים. ואחרי שהבעלים, עפרה שטראוס, אף התנצלה בכנות על שאכזבה את הציבור, הלקוחות שניסו להיכנס אל הקישור שהופץ, דרכו ניתן היה להזדכות על מוצרי החברה שחויבו בריקול גילו שהקישור נחסם ויש צורך לבזבז שעות בהמתנה בטלפון.

ביום חמישי האחרון כינסה קבוצת שטראוס מסיבת עיתונאים בהשתתפות יו"ר הקבוצה עופרה שטראוס, מנכ"ל הקבוצה גיורא בר דעה ומנכ"ל שטראוס ישראל אייל דרור. בדבריה, ביקשה עופרה שטראוס יו"ר הקבוצה את סליחת הציבור על עוגמת הנפש שנגרמה. "אני פה לומר בשם החברה, בקול ברור, אני מסתכלת בעיניים שלכם בעיני כל אזרחי המדינה וכל מי שנפגע ואני מתנצלת שאכזבנו אתכם. אני מצטערת על כל עוגמת הנפש שאתם עוברים בגללנו".

אייל דרור, מנכ"ל שטראוס ישראל, אמר כי בתחקיר שנעשה בימים האחרונים ע"י החברה התגלו כמה ליקויים "לא קלים ולא פשוטים" שהחברה חשפה בפני משרד הבריאות. "עשינו שיפוץ במפעל. כחודש לפני האירוע היו יונים במפעל השוקולד הנוזלי".

"האירוע לא הסתיים מבחינתנו", אמר דרור, "אנחנו שמים את כל המשאבים כדי לאסוף הכי מהר את המוצרים גם מביתם של הצרכנים ומהחנויות. יש לקוחות שקונים שוקולד מוסדי וגם איתם בקשר. נמשיך ונעשה את זה עד שנסיים. אנחנו פונים לאלפי אנשים, מי שקנה את המוצרים שלנו ונאלץ לזרוק או סתם נגרמה לו עוגמת נפש, ואנחנו מפצים ונמשיך את התהליך הזה עד שגם אותו נסיים".

אלא כבר למחרת מסיבת העיתונאים שטראוס המשיכה לאכזב את הצרכנים, האפשרות לקבל זיכוי דרך האינטרנט על המוצרים שחויבו בריקול נחסם, ומפנה לשירות הלקוחות במספר טלפון מצורף, כמובן, פעולה שהייתה פשוטה כמו להזין אל תוך הטלפון ברקוד של מוצר ולקבל באופן מיידי זיכוי הפך בן רגע לסיוט מתמשך שרק מעטים מסוגלים לעבור, שעות המתנה ארוכות, פקידות לא אדיבות שמתבלבלות בהקלדה ויש צורך שוב ושוב להקריא את המספרים, זוהי ההתנצלות הכנה של עפרה שטראוס?.

שטראוס אמנם מבהירה בעמוד האינטרנט של החברה שמוצרי "גלידת שטראוס" וקרמבו הם בבעלות יוניליוור ולא בבעלות שטראוס, ומפנה את הלקוחות לשירות הלקוחות של יוניליוור. יוניליוור, שרוכשת משטראוס שוקולד לייצור חלק ממותגי הגלידות, כמו גלידונית ומגנום, היא החברה שהתריעה בפני שטראוס שבבדיקות שביצעה לשוקולד שרכשה ממנה התגלו בעיות.

בשטראוס מסרו בתגובה ל'דה מרקר' שם דווח לראשונה על המקרה: "החברה לא יכלה להתנהל תפעולית לאור הכמות הגדולה של הפניות שהתקבלה תוך זמן קצר, ומנסה לייצר פתרון דיגיטלי כמה שיותר מהר".

ריקול שטראוס עפרה שטראוס סלמונלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד