י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שחור בעין

גבר יהודי שהותקף, משחזר: "היכו אותי בפנים"

גבר יהודי חזר למקום בו הוכה קשות על ידי קבוצת אנטישמיים פלסטינים במנהטן, הוא אומר שהוא מאמין שהוא הותקף בגלל שהוא יהודי ותומך ישראל

גבר יהודי שהותקף, משחזר: "היכו אותי בפנים"
גרינמן והתוקף צילום: StopAntisemitism.org.

מאט גרינמן נשא דגל ישראל ב-20 באפריל במנהטן ניו יורק בזמן שבאזור התקיימה הפגנה נגד ישראל על ידי פלסטינים. גרינמן שעדיין מתאושש מנקע ברגל והולך עם קביים, שיחזר בתקשורת המקומית את המכות שחטף במהלך ההפגנה. "החברים שלו התחילו לעשות מעגל קטן והוא תפס אותי מאחור, הרים אותי על הקרקע והכה אותי באגרופים בפנים", סיפר גרינמן. "יש לי עין שחורה. הוא בעט לי בפרצוף".

עינו הימנית עדיין הייתה אדומה ונפוחה אמש (ראשון). גרינמן סיפר כי הותקף על ידי קבוצת גברים שצעדה בהפגנה פרו-פלסטינית ליד רחוב 42 באזור מאריי היל. "רציתי ללכת ולראות במה מדובר. ענדתי את דגל ישראל על הגב, סוג של גלימה", שיחזר גרינמן.

 

המתקפה נגד גרמן נחקרת כעת על ידי יחידת פשעי השנאה של משטרת ניו יורק. "על בסיס זהותו גם כיהודי וגם כתומך בישראל. נכון לעכשיו, החוקרים נמצאים בתהליך של קבלת ראיות לביצוע מעצר והעמדה לדין", נאמר. גרמן אמר לערוץ PIX11 כי "אסור לתקוף אף אחד בגלל תמיכה במדינה שלו, אני מרגיש שעכשיו שזה קרה, אני מסתכל סביבי יותר, ואני מודע יותר למה לסובב אותי", אמר גרינמן.

אנטשמיות ארה''ב מכות פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד