כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
שיבח את הבחורים

וידאו: ראש הישיבה בחן את תלמידי גור על המזומנים

במעמד רב רושם נערך מבחן על הש"ס לקבוצת בני ישיבות גור במעונו של הגאון רבי חיים פינשטיין ראש ישיבת עטרת שלמה. המבחן נערך בפעילות אגודת המזומנים שערי יצחק שע"י איחוד מוסדות גור, במעמד הפליאו הבחורים בידיעותיהם את הש"ס, במסגרת המבחן אף נשאלו שאלות עיון בהבנת הסוגיות ועוררו התפעלות בתשובותיהם. צפו בתיעוד

וידאו: ראש הישיבה בחן את תלמידי גור על המזומנים
הגר"ח פיינשטיין בבחינה צילום: באדיבות המצלם

עשרות מצוייני התלמידים מישיבות גור ברחבי הארץ הגיעו למעמד מיוחד של מבחן כללי על הש"ס במעונו של הגאון רבי חיים פינשטיין ראש ישיבת 'עטרת שלמה'.

מעמד המבחן הכללי נערך במסגרת לימוד המזומנים בהם רוכשים הלומדים ידיעות בכל רחבי הש"ס, והתקיים ע"י אגודת המזומנים שערי יצחק שע"י איחוד מוסדות גור בארה"ק.

במהלך המבחן נבחנו הבחורים על הש"ס כשהתלמידים מפליאים בידיעותיהם הנחרבות והמדוייקות, כולל סיכום שקלא וטריא של כל הסוגיות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מלכתחילה נקבע זמן של שעה למשך המבחן, ואולם לאור הצלחתם המרשימה של התלמידים ניאות הגר"ח להאריך במבחן עוד זמן רב לאחר מכן, תוך שהגר"ח מפליא את שנינותם והפלגת ידיעותיהם.

במהלך המבחן שאל רה"י הגר"ח גם שאלות של הבנה בעמוק הסוגיות, והבחורים הפליאו בתשובותיהם המחכימות.

בתום המבחן שיבח הגר"ח את הבחורים ואת אנשי הצוות החינוכי ועודדם להמשיך לשקוע בעמלה של תורה, ונשא בפניהם דברי חיזוק והערכה.

הרב חיים פיינשטיין חסידות גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד