כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עדויות מהדיונים הסגורים

שר ההגנה בספר חדש: טראמפ שאל על ירי במפגינים

ספר הזיכרונות שהוציא לאור שר ההגנה לשעבר של ארה"ב, מארק אספר, יעלה על מדפי הספרים בשבוע הבא ובו גילויים חדשים על תקופת כהונתו בממשלו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ | הוא מתאר בספרו בין הייתר איך טראמפ שאל אם אפשר לירות ברגליהם של מפגינים

שר ההגנה בספר חדש: טראמפ שאל על ירי במפגינים
מארק אספר צילום: מתוך פייסבוק

מארק אספר, שר ההגנה לשעבר בממשלו של דונלד טראמפ, טוען בספר חדש, שטראמפ שאל אותו האם הם יכולים לירות במפגינים שהתאספו סביב הבית הלבן לאחר ששוטר משטרת מיניאפוליס הרג בחנק את ג'ורג' פלויד, גבר אפרו אמריקאי. כך דיווח אתר 'אקסיוס'.

"אתה לא יכול פשוט לירות בהם? פשוט לירות בהם ברגליים או משהו כזה", שאל טראמפ, כך לפי המתואר בספרו של אספר שאמור לצאת ב-10 במאי.

ספר הזיכרונות בשם 'שבועה קדושה', הוא מאחרוני הספרים שיצאו לאור על תקופת ממשל טראמפ. ספר הזיכרונות של יועצת הבית הלבן לשעבר, קליאן קונווי, "הנה העסקה", ייצא ב-24 במאי. חתנו של טראמפ, ג'ארד קושנר, יוציא את ספרו ב-8 באוגוסט.

אספר תבע את הפנטגון לקבל אישור להשתמש במידע מסווג עבור הספר, אך לבסוף ויתר על כך וביטל את התביעה. לפי סוכנות הידיעות AP, "כמעט 40 גנרלים עם 4 כוכבים, אישים בכירים וכמה חברי קבינט" סקרו את הספר כדי לאשר אותו.

בספר הוא מתאר את טראמפ כש"פניו אדומות", מתלונן בקול רם נגד ההפגנות ושואל את אספר על אפשרות של ירי במפגינים, וכל זאת בדיון שהם מנהלים בחדר הסגלגל. "החדשות הטובות זאת לא הייתה החלטה קשה", כתב אספר, "החדשות הרעות הייתי צריך למצוא דרך להוביל את טראמפ בחזרה מבלי ליצור את הבלגן שניסיתי להימנע ממנו".

דונלד טראמפ מפגינים מארק אספר ספר חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד