י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"הרבה יותר רציני ממה שחושבים"

אביגדור קהלני חושש: "המדינה הזו מתפרקת"

גיבור ישראל והשר לשעבר אביגדור קהלני חושש מעתיד המדינה בעקבות אי המשילות ולאחר 'שומר חומות': "אולי צריך להקים משמר אזרחי, אם נמשיך לכבות שריפות - השריפה תבוא אלינו"

אביגדור קהלני חושש: "המדינה הזו מתפרקת"
אביגדור קהלני צילום: משה שי, פלאש 90

אביגדור קהלני, גיבור ישראל שקיבל עיטורי גבורה ומופת במלחמות שנפצע באחת מהן, ומי שכיהן בעברו כשר לביטחון פנים, חושש מעתיד מדינת ישראל בעקבות מבצע 'שומר חומות' ואי המשילות במדינה.

קהלני אמר בראיון לרדיו 'גלי ישראל', "‏אני לא מדבר על משטר כזה או אחר, אבל המדינה הזו מתפרקת. מה שהדליק את הפרוז'קטור היה 'שומר החומות'. יכול להיות שיש אנשים טובים בממשלה, אני לא אומר מילת גנאי, אבל אין כאן תכנית ארוכת טווח".

"שוטר תופס גנב רכב בלילה - בבוקר הגנב כבר נמצא ‏חזרה בבית שלו כדי לתכנן את הגניבה הבאה שלו. אולי צריך להקים משמר אזרחי, אולי לתת לפקחים נשק, אולי להוסיף חיילים למשטרה, צריך גוף חיצוני שיקים תכנית. אם נמשיך לעסוק בכיבוי שריפות - השריפה תבוא אלינו", אמר.

‏קהלני הוסיף, "יש פה אוכלוסיות שהם נגד המדינה, זה הרבה יותר רציני ממה שאנחנו חושבים. זה לא בידיו של עומר בר לב, צריך כאן ועדה חיצונית שמנוטרלת מהיום יום, והיא תביא תכנית עבודה שהממשלה תאמץ אותה".

 

אביגדור קהלני מדינת ישראל שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד