י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אזהרה לציבור

תכשירים להחלקת שיער עלולים להיות מסוכנים

במשרד הבריאות בודקים בימים האחרונים קשר בין שימוש בתכשירים שונים והחלקת שיער למקרי אי ספיקת כליות, בתוך כך מוציא המשרד אזהרה לציבור מפני שימוש במספר תכשירים המשווקים ללא רישיון ועלולים להוות סכנה לבריאות הציבור

תכשירים להחלקת שיער עלולים להיות מסוכנים
תכשירי השיער הכלולים באזהרה צילום: משרד הבריאות

בימים האחרונים בודק משרד הבריאות היתכנות לקשר בין שימוש בתכשירים שונים והחלקת שיער ובין מספר מקרי אי ספיקת כליות שדווחו, אך עד שיתברר הקשר, משרד הבריאות מוציא היום (שלישי) הודעה לציבור הצרכנים ובה אזהרה מפני שימוש במספר תכשירים המשווקים ללא רישיון ועלולים לסכן את בריאות הציבור.

בהודעה נכתב כי משרד הבריאות מזהיר את הציבור מצריכה ורכישה של המוצרים "VENUM" ו-"Silk&Sleek" המשמשים להחלקת שיער. "מוצרים אלו משווקים ללא רישיון משרד הבריאות. הציבור מתבקש שלא לעשות שימוש במוצר זה אשר הרכבו ואיכותו אינם ידועים".

עוד בהודעה: "משרד הבריאות מזהיר את הציבור כי שימוש במוצרים שלא קיבלו רישיון משרד הבריאות או שימוש במוצרים שלא על פי תנאי רישיונם עלול להזיק לבריאות הציבור. יש לבדוק היטב כי התמרוקים בהם נעשה שימוש הינם מאושרים בלבד שאינם מכילים חומרים נוספים שהרכבם לא נבדק ובטיחותם לא ידועה".

ניתן לבדוק באתר האינטרנט של משרד הבריאות במאגר התמרוקים את קיומם של רישיונות לתמרוקים ואת מטרת השימוש המאושרת, לשימושכם קישור למאגר התמרוקים: לחץ כאן. לבירורים ומידע נוסף ניתן לפנות למוקד קול הבריאות 5400*.

משרד הבריאות שיער כליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד