י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הפרטים נחשפים

מותם של שלושת הדיירים: זהו מקור ההרעלה

שלושת הדיירים שמתו כתוצאה מהרעלת המזון במעון החוסים "בית דפנה" בחולון בני 80, 65 ו46. בהודעה של מנכ"לית משרד הרווחה למשפחות הדיירים נמסר כי מקור ההרעלה נמצא לכאורה בבשר טחון, נבדק האם הזיהום נגרם ע"י טיפול לא נכון בבשר. "התנהלות המעון טובה ולא ידוע על עוד אירועים חריגים"

מותם של שלושת הדיירים: זהו מקור ההרעלה
טחינת בשר. אילוסטרציה צילום: unsplash

יממה לאחר חשיפת האירוע החריג במעון החוסים "בית דפנה" בחולון בו מתו שלושה מהדיירים לאחר שסבלו מהרעלת מזון, נחשף הערב (שלישי) בהודעה של מנכ"לית משרד הרווחה למשפחות הדיירים כי ככל הנראה מקור ההרעלה בבשר טחון ונבדק האם הבשר הגיע למעון כשהוא מזוהם או שהתקלקל לאחר טיפול לא נכון.

הדיירים שמצאו את מותם בעקבות ההרעלה הן שתי נשים בנות 80 ו-46 וגבר אחד בן 65, שכולם סבלו ממחלות רקע. נכון להבוקר, בביה"ח וולפסון מאושפזים שלושה דיירים נוספים הסובלים מהרעלת מזון, בהם אחת שהצטרפה במהלך הלילה, מצבם של המאושפזים יציב.

כמו כן, יצאה היום הודעה מטעם הנהלת מעון החוסים למשפחות הדיירים בה נכתב "בצער רב נפרדנו היום מהדיירים. אנחנו פועלים נמרצות יחד עם גורמי המקצוע במשרד הרווחה ומשרד הבריאות כדי לזהות מכנה משותף שיכול לגרום לאירוע".

עוד עדכנה הנהלת המעון כי מטבח המעון עדיין סגור "באופן זמני אנחנו נעזרים בשירותי קייטרינג. כמו כן שכרנו שירותי חברה חיצונית שחיטאה את כל חלקי המעון. המרפאה תוגברה בצוות מטפל מקצועי נוסף ובכל העת יש גם תגבור של צוות של רופאים ואחיות אפידמיולוגיים".

הרעלת מזון בשר טחון חולון מעון בית דפנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד