י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המנהלת שמסעירה את מרצ

העימות בין הורביץ לפריג': "רומס אותי באופן מכוון"

יו"ר מפלגת מרצ החליט ש"מנהלת דמוקרטיה", שמוקמת על פי ההסכמים הקואליציוניים עם תקציב של 50 מיליון, תהיה תחת משרד ההגנה והסביבה ולא תחת משרדו של השר לשיתוף פעולה אזורי פריג'. השניים התעמתו בעקבות כך בחריפות: "עד שעושים משהו טוב, גם על זה יש טענות"

העימות בין הורביץ לפריג': "רומס אותי באופן מכוון"
ניצן הורוביץ/עיסאווי פריג' צילום: אבשלום ששוני/יונתן זינדל, פלאש 90

עימות חריף בתוך מפלגת 'מרצ' בין השרים במפלגה, בעקבות העברת אחריות של מנהלת שהובטחה למפלגה עם תקציב של 50 מיליון שקלים.

לפי הדיווח ב'כאן חדשות', שר הבריאות ויו"ר מרצ, ניצן הורביץ, החליט ש"מנהלת דמוקרטיה", שמוקמת בימים אלו לפי ההסכמים הקואליציוניים, תהיה תחת משרדה של השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג ולא תחת משרדו של השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסוואי פריג'.

גורמים ב'מרצ' מספרים שההחלטה של הורוביץ הובילה לעימות חריף בינו לבין פריג', שהתפוצצה פומבית במהלך במהלך ישיבת שרי המפלגה בזום לפני כמה שבועות. הורוביץ הסביר בישיבה כי למרות רצון מרצ, לא היה אפשר ליישם זאת משום שהמשרד לשיתוף פעולה אזורי עוסק בענייני חוץ ולא בענייני פנים.

פריג' התפרץ בתגובה והודיע להורוביץ שהוא לא מקבל את ההסבר. "ניצן רומס אותי באופן עקבי, משיקולים פנימיים ובמתכוון", זעם פריג' ונטש את הישיבה. הורוביץ כעס על הדברים שהוטחו בו ואמר שלא הייתה להם סיבה. "עד שעושים משהו טוב, גם על זה יש טענות", הוא הוסיף. "אין לי כל סכסוך עם עיסאווי, אפילו נסענו ביחד לדובאי".

בלשכות הורוביץ ופריג' בחרו שלא להגיב לדברים.

מרצ ניצן הורוביץ עיסאווי פריג'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד