י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הפיגוע בעיר התורה

בבני ברק זכרו את השוטר אמיר חורי: "חרוט בליבנו"

תושבי בני ברק העלו הערב את זכרו של השוטר אמיר חורי, שנרצח בפיגוע שאירע בעיר לפני כחודש ימים | בטקס יום הזיכרון הרשמי אמר ראש העיר, אברהם רובינשטיין: "זכרו של רס"מ אמיר חורי חרוט בליבנו ולעולם לא ימחק"

בבני ברק זכרו את השוטר אמיר חורי: "חרוט בליבנו"
הנרצחים בפיגוע בני ברק צילום: באדיבות המצלם

מאות מתושבי בני ברק השתתפו הערב (שלישי) בטקס יום הזיכרון הרשמי ב"הר הבנים", כחודש לאחר הפיגוע הרצחני בעיר במהלכו נרצחו חמישה בני אדם, ביניהם השוטר רס"מ אמיר חורי. ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, נאם באירוע יום הזיכרון העירוני לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה והקדיש את דבריו לחמשת הנופלים שנרצחו בפיגוע הטרור שהתרחש ברחובות העיר.

במקביל, עשרות תושבים הגיעו בשעות האחרונות לזירת הפיגוע בשכונת פרדס כץ, הדליקו נרות נשמה וקראו פרקי תהילים לזכר הנרצחים.

בדבריו שיבח את גיבור ישראל, רס"מ אמיר חורי שזינק בחירוף נפש על המחבל, יחד עם חברו לנשק ע'. "זכרו של רס"מ אמיר חורי חרוט בליבנו ולעולם לא ימחק", אמר רובינשטיין.

הפיגוע, נזכיר, התרחש בשכונת פרדס כץ בעיר. תחילה הגיע המחבל לרחוב ביאליק כשהוא מצויד ברובה M-16, פתח באש ורצח שני אזרחי אוקראינה שישבו בפתח מכולת. בהמשך ירה לעבר רכב, בו נהג יעקב ישראל שלום הי"ד - ורצח אותו.

המחבל המשיך לרחוב הרצל ושם רצח את אבישי יחזקאל הי"ד שהגן בגופו על בנו הפעוט. הוא המשיך לכיוון הרצל פינת ז'בוטינסקי, שם התפתח קרב יריות בינו ובין שני שוטרים רכובים על אופנוע. אחד מהם, רס"ם אמיר חורי ז"ל שנהג באופנוע, נפצע אנושות ומת מפצעיו מאוחר יותר. השוטר השני חיסל את המחבל.

עצרת זיכרון יום הזיכרון פיגוע בבני ברק אמיר חורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד