י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ספירה: הפורמולה שתעזור לחשוכי ילדים

פורמולה מיוחדת מבית 'סופהרב' באישור בד"ץ העד"ח, תחזק ותסייע לך בבריאות, שמחה, אושר ובריאות איתנה • הגלולה מורכבת מרכיבים טבעיים ומכילה ויטמינים ומינרלים • פרסומי

ספירה: הפורמולה שתעזור לחשוכי ילדים

בימים בהם הקואליציה החליטה על קיצוץ בקצבאות הילדים, ישנה אוכלוסייה אחת שלצערה העמוק היא לא שותפה לדיון – 'אוכלוסיית חשוכי הילדים'. הם לא זכאים לקצבאות ילדים. הם בעיקר עסוקים במסע ארוך, מתיש ומפרך בדרך להבאת ילדים לעולם.

חברת 'אמברוזיה - סופהרב', הוקמה בשנת 1986 והינה חברה מובילה בישראל בתחום הוויטמינים ותוספי התזונה. החברה ישראלית ומייצרת את מוצריה במפעל שבנצרת עילית. הייצור הישראלי מאפשר איכות בלתי מתפשרת ברמת המצוינות של הוויטמינים ותוספי התזונה הנמצאים תחת פיקוח מחמיר של הרשויות הרלוונטיות.

בימים אלו 'סופהרב' גאה להציג את "ספירה" - פורמולה ייעודית לגבר באישור 'בד"ץ העדה החרדית' שמטרתה עזרה ממשית בהבאת ילדים לעולם. "ספירה" מבוססת על רכיבים טבעיים,אשר נחקרו בספרות המקצועית, שלהם השפעה מחזקת ומעצימה את מידת אפשרות הבאת ילדים מצד הגבר. "ספירה" עוזרת לזרימה מוגברת של דם וחמצן לרקמות הגוף השונות ומכאן יכולתה לסייע באיכות ובתפקוד תקין כולל.

בחברת 'סופהרב' מבקשים מהצרכנים הרלוונטיים אשר מעוניינים לקבל פירוט מקיף להתקשר למרכז הייעוץ 1-800-350-333, או לחילופין למלא את הפרטים בטופס

את הפורמולה ניתן לרכוש בכל בתי המרקחת ובתי הטבע ללא מרשם רופא.

הנחיות שימוש: טבליה אחת, 3 פעמים ביום, עם הארוחות. ניתן לקחת לצד מרבית התרופות.



קישורים:
לקבלת ייעוץ אישי יש למלא את הפרטים---->
שלום בית פורמולה ספירה גלולה בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד