כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
גידלה אנטישמים רבים

חברת מפלגה הושעתה לאחר שהצדיקה את היטלר

חברת מועצת מפלגת הלייבור הבריטית ששיתפה מאמר שהכחיש את השואה וטענה שמעשיו של היטלר היו "מוצדקים לחלוטין ברדיפת היהודים" הושעתה מהמפלגה

חברת מפלגה הושעתה לאחר שהצדיקה את היטלר
צללית אישה. אילוסטרציה צילום: unsplash

מועמדת למועצת רובע ניוהאם בלונדון, מטעם מפלגת הלייבור (העבודה) הבריטית, שיתפה מאמר שהכחיש את השואה וטען שמעשיו של הצורר הנאצי אדולף היטלר "היו מוצדקים לחלוטין ברדיפת היהודים" הושעתה מהמפלגה, לאחר שהעיתון היהודי הבריטי Jewish Chronicle חשף את הפוסט שלה.

בלגיסה גואנה, העומדת לבחירה מחדש, שיתפה פוסט מזעזע נגד יהודים שמתאר הכחשת שואה בצורה חמורה בפייסבוק בפברואר 2016, נחשפה על ידי אנשים העוקבים אחר פוסטים והתבטאויות של מועמדים במפלגת הלייבור הנוגעים לאנטישמיות. מספר שעות לאחר פרסום הדברים, מפלגת הלייבור אמרה שגברת גואנה כבר לא מועמדת מטעם מפלגת הלייבור.

חברת המועצה, שנבחרה לראשונה ב-2018, ותכננה להתמודד גם השנה, הושעתה מנהלית עד לבדיקה מקיפה. בעוד שחברי מפלגה מושעים אינם רשאים להתמודד מטעם הלייבור, מכיוון שגב' גואנה הגישה את טפסי הבחירות שלה לפני השעייתה, לא ניתן להסיר אותה מרשימת המועמדים. אך היא הושעתה מכל פעילות במפלגה.

המאמר ששותף על ידי גב' גואנה אומר: "מה שמכונה "שואה" היא תעמולה במלחמה מתמשכת בין היהודים לבעלי האומץ לעמוד מולם - מלחמה שהחלה עם עליית הנציונל-סוציאליסטים לשלטון בגרמניה בשנת שנות ה-30 ונמשך עד עצם היום הזה. ליהודים אין את האמצעים או המספרים להביס את האירופים בכוח הנשק ולכן עליהם להסתמך בעיקר על הסתננות, חתרנות ולוחמה כלכלית ופסיכולוגית, כאשר המצאת השואה היא הדוגמה הטובה ביותר של האחרונים".

המאמר ממשיך: "הגרמנים היו מוצדקים לחלוטין ברדיפת וגירוש היהודים (וזה כל מה שהיה בפועל), בדיוק כפי שהיינו עושים היום. היטלר והנציונל-סוציאליסטים שחררו את גרמניה מאחיזת המוות של היהודים והחזירו אותה לעם הגרמני".

המאמר מתאר ​​יומנה של אנה פרנק שנכתב בשואה ונמצא לאחר המלחמה, כיומן ממוצא, עם "הונאה ברורה רצופת קטעים חתרניים". המאמר מסכם: "למעשה, עד כמה שקשה לבלוע את הגלולה, היהודים משתמשים בסיפור רצח העם המומצא שלהם ככלי העיקרי לממש רצח עם אמיתי מאוד, הרבה יותר גרוע, כאשר הגזע הלבן כולו הוא הקורבנות שלהם". זה מסתיים בתמונה של היטלר עם המילים "היית צריך להקשיב" מעל.

דובר מפלגת העבודה אמר ל- Jewish Chronicle: "מפלגת העבודה מתייחסת ברצינות לכל התלונות. הן נחקרות במלואן בהתאם לכללים והנהלים שלנו, וכל פעולה מתאימה ננקטת".

מפלגת הלייבור אדולף היטלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד