כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הפיגוע באלעד

הילד משחזר: "אבא אמר ללכת הביתה ואמר איפה אמא?"

בנו הקטן של פצוע קשה מאלעד, משחזר את השניות שבהן נכח בפיגוע: "אבא אמר ללכת הביתה ואמר איפה אמא? נראה לי שהם עושים את זה רק לאבות ואמהות, פחדתי בלב שהם יעשו את זה גם לנו", נשמע הילד שמנסה להתאושש מהמראות הקשים

הילד משחזר: "אבא אמר ללכת הביתה ואמר איפה אמא?"
הילד דורון בן שלמה צילום: מתוך פייסבוק

נתנאל יעקובו, גיסו של שי בן שלמה שנפצע באורח קשה בפיגוע בעיר אלעד, סיפר ל'כאן 11', מה אירע באמפי פארק שבו התרחש הטבח; "הוא לקח את הילדים לאמפי פארק, הוא כל עולמם. הם ישבו על ספסל, הוא קרא תהילים ואחרי דקות שני בחורים קראו לו 'בחורצ'יק', הוא הסתובב אחורה - והם נתנו בו גרזן ופטיש. גיסי קפץ עליהם כדי שהילדים יברחו ואז התמוטט", תיאר יעקובו.

דורון, בנו הקטן של שי הי"ו, שחזר את שניות הפיגוע וסיפר למשפחתו: "אבא אמר ללכת הביתה ואמר איפה אמא? מפחד שיעשו לי את זה גם. נראה לי שהם עושים את זה רק לאבות ואמהות". הילד תיאר את הרגעים הקשים ושאל האם המחבל כבר חוסל; "פתאום ראיתי שהם מפילים את אבא, אז נבהלתי, אז אמרתי בלב שלי שזה לא יקרה לנו".

בנוסף, כתב הלילה הגיס, נתנאל יעקובו בדף הפייסבוק שלו: "השעה חמש בבוקר הילדים לא נרדמים, ומספרים איך שראו את שני המחבלים ימח שמם דופקים גרזנים לאבא בראש, ומפחדים שהם יבואו בחלום אליהם ויעשו להם משהו, ילד עם דמעות בעניים, לא מפסיק לבכות פשוט מדינה בושה וחרפה. ילדה בת שנתיים שלא מדברת מאז שהיא ראתה את המחבלים מפילים את אבא שלה לריצפה ומרסקים אותו. הסרטון הזה אולי קצת יעורר אתכם וימנע את הפיגוע הבא ולא תהרס עוד משפחה. זה חלק מאוד קטן ממה שהילד החמוד והמתוק הזה מספר להתפלל לרפואתו של שי בן אילנה שנלחמים על חייו כרגע".

ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, סיפר כי אלמנותיהם של שלושת הנרצחים מבקשות לקיים את ההלווית לפני השבת: "אתמול ראיתי את עם ישראל היפה. מאות מתנדבים, גם עובדים סוציאליים ופסיכולוגים, התייצבו פה כדי לדבר עם המשפחות והילדים".

''הבקשה של האלמנות היא להביא את יקיריהן לקבורה לפני שבת, מאמין שכוחות הביטחון יעשו הכול כדי שזה יקרה", אמר פרוש לכאן 11 והוסיף, "גורמי הביטחון הסבירו לנו שבטוח לפתוח את בתי הספר, יש לנו עשרות רבות של עובדים סוציאליים ופסיכולוגים".

פיגוע באלעד פצוע חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד