כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המפכ"ל בהערכת מצב

"לשים את היד על המחבלים - וכמה שיותר מהר"

הפיגוע באלעד: המפכ"ל קיים הערכת מצב יחד עם גורמי הביטחון על רקע המצוד אחר שני המחבלים | "המטרה לשים את היד על המחבלים, וכמה שיותר מהר", אמר רנ"צ שבתאי בתום הדיון שנערך בחפ"ק המבצע המשטרתי

"לשים את היד על המחבלים - וכמה שיותר מהר"
המפכ"ל בהערכת מצב צילום: דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי, קיים הבוקר (שישי) הערכת מצב בנוגע למצוד המתנהל אחר שני המחבלים מהפיגוע אתמול באלעד. "המטרה לשים את היד על המחבלים, וכמה שיותר מהר", אמר שבתאי בסיום הדיון של שקיים כעת בחפ"ק המבצע המשטרתי".

במצוד פועלים בשעה זו מאות שוטרים ולוחמים ולצדם כוחות ביטחון נוספים. "אנו משקיעים במאמץ מודיעיני ומבצעי עצום עם יתר שותפינו במערכת הביטחון בכדי להתחקות אחר נתיב בריחתם", הוסיף המפכ"ל. את הערכת המצב קיים המפכ"ל עם מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, פיקוד מחוז מרכז, נציגי שב"כ וכוחות ביטחון.

מוקדם יותר הבוקר פרסמה המשטרה את תמונותיהם של המחבלים. השניים - אסעד יוסף אסעד אלרפאעי בן 19 וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר בן 20, תושבי הכפר רומאנה שבמחוז ג'נין - שנמלטו מהזירה מייד לאחר שסיימו את מסע הרצח, הוגדרו ע"י המשטרה כ"חשודים המרכזיים בביצוע הפיגוע".

במשטרה ציינו כי בשיתוף פעולה עם השב"כ ויחידות מיוחדות נוספות, מתבצעת החל מאמש פעילות מוגברת באזור העיר אלעד, תוך הפעלת כלל האמצעים הטכנולוגים, על מנת לעצור את שני המחבלים, בו נרצחו 3 בני אדם ונפגעו 3 נוספים. "יש לדווח למוקד 100 של המשטרה על כל חשד/מידע הנוגע למקום הימצאם", ביקשה המשטרה.

פיגוע באלעד קובי שבתאי הערכת מצב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד