כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
העימות בימינה מחריף

מעדיפה את סילמן: שקד מונעת את מינוי הח"כית

חברת הכנסת שירלי פינטו, שמעוניינת להחליף את סילמן ביו"ר ועדת הבריאות לאחר שפרשה מהקואליציה, מאשימה את שקד בהתנגדות למינויה כדי להחזיק את סילמן לצידם בעזרת התפקיד. אך פינטו מבקשת שלא יקחו אותה "מובן מאליו" ואף נפגשה עם נציגי הליכוד

מעדיפה את סילמן: שקד מונעת את מינוי הח"כית
ועדה בכנסת. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

העימות ב'ימינה' סביב תפקיד יו"ר ועדת הבריאות נמשך. חברת הכנסת שירלי פינטו שרוצה את התפקיד לאחר פרישתה של עידית סילמן, מאשימה את השרה שקד בהתנגדות למינוי. כך דווח ב'חדשות 13'.

לאחר שדווח שדרשה מבנט את התפקיד, פינטו אמרה למקורביה כי שקד מונעת זאת כדי לשמור על ערוץ פתוח עם סילמן לצורך האינטרסים הפוליטיים שלה ולשמור אותה איתם להצבעות במליאה.

מנגד, גורמים אחרים בקואליציה טוענים כי זה דווקא אינטרס של הקואליציה, ולא של שקד, להשאיר פתח לשיתופי פעולה עם סילמן בהצבעות ואם תילקח ממנה הוועדה היא עלולה לסגור את הדלת סופית.

"שוחחתי עם ראש הממשלה וביקשתי ממנו את ראשות ועדת הבריאות", אישרה היום פינטו את דרישתה באירוע "שבתרבות" עם העיתונאי ירון אברהם. על ההתנגדות של שקד היא אמרה, "יש לנו מחלוקת בסיעה בנושא הזה".

לצד רצונה של פינטו להתמנות לתפקיד, היא מעבירה את המסר ומבקשת שצריך להתייחס גם אליה כלא מובנת מאליה ושהיא מצפה שיענו לדרישה שלה לקבל את הוועדה.

פינטו אף נפגשה עם נציגי הליכוד, אך עדכנה את בנט לאחר מכן ואינה משדרת שהיא רוצה כרגע לנהל איתם מגעים. 

איילת שקד שירלי פינטו מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד