י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לא לוקחים סיכון

אימונים צבאיים סביב שגרירות ישראל מחשש לתקיפה איראנית

הודו ערכה תמרון צבאי כדי להגן על שגרירות ישראל מפני תקיפה אפשרית של הרפובליקה האסלאמית של איראן. במהלך התרגיל, שנערך כדי להתכונן לפיגועים אפשריים, נחסמו בשבת כל הרחובות סביב שגרירות ישראל בדלהי וניתן היה לשמוע קולות של ירי ופיצוצים

אימונים צבאיים סביב שגרירות ישראל מחשש לתקיפה איראנית
כוחות הביטחון בתרגיל צילום: Iran international

בעקבות האפשרות של תקיפה של כוחות הרפובליקה האסלאמית של איראן על שגרירות ישראל בדלהי, משטרת הודו, בנוסף לאמצעי אבטחה קפדניים, ערכה תמרונים ותרגילים חסרי תקדים בהשתתפות כוחות ישראליים. מסביב לשגרירות. כך דווח ערוץ הטלוויזיה Iran International.

במהלך התרגיל, שנערך כדי להתכונן לפיגועים אפשריים, נחסמו בשבת כל הרחובות סביב שגרירות ישראל בדלהי וניתן היה לשמוע קולות של ירי ופיצוצים. לדברי מקור ישראלי, בתרגיל השתתפו כוחות משטרה וכן כוחות מיוחדים הודיים ללוחמה בטרור ומומחים למטעני חבלה.

עוד אמר המקור כי שגרירות ישראל בדלהי הפכה לאחד היעדים של הרפובליקה האסלאמית של איראן לתקיפת אינטרסים ישראלים מאז השנה שעברה. הרחובות סביב שגרירות ישראל בהודו מצוידים במצלמות אבטחה במעגל סגור ותחת אבטחה הדוקה 24 שעות ביממה.

המקור גם חשף, מבלי למסור פרטים, כי ישראל השתמשה בטכנולוגיה מתקדמת וחדשה כדי להגן על שגרירותה במהלך תרגיל שנערך לאחרונה בדלהי. שגרירות ישראל בדלהי היא אחת השגרירויות הישראליות הגדולות והחשובות בעולם, ובה למעלה מ-100 עובדים.

אלפי אנשי עסקים ותיירים ישראלים נוסעים להודו מדי שנה, והודו היא לקוחה גדולה של נשק מישראל. לפני יותר משנה, אירע פיצוץ סמוך לשגרירות ישראל בדלהי, וכלי תקשורת הודיים דיווחו כי המשטרה מצאה באתר הפיצוץ מעטפת נפץ שהייתה מיועדת לשגריר ישראל.

הידיעה על משטרת הודו שעורכת תרגיל סביב שגרירות ישראל מגיעה ימים ספורים לאחר שערוץ הטלוויזיה Iran International דיווח, כי כוח קודס תכנן לבצע שלושה חיסולים באירופה ביניהם דיפלומט ישראלי בטורקיה. יממה לאחר פרסום הדברים. עיתון הארץ דיווח, כי המוסד סיכל את המזימה וחקר את חבר כוח קודס של משמרות המהפכה בתוך איראן ולאחר מכן שחרר אותו.

הודו תרגיל צבאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד