כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
גנץ ביקר בחפ"ק

המצוד אחר המחבלים נמשך: "נפגע בכל המעורבים"

שר הביטחון הגיע הערב לביקור בחפ"ק המשטרתי המשולב של כוחות הביטחון, עדכן כי המצב אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד נמשך ושיגר מסר: "נחליט את ההחלטות שלנו ונעשה את זה בפורומים הנכונים, ובהם בלבד" | תנ"צ שמעוני: "הדבר לוקח זמן וככל שנצטרך אנחנו נהיה בשטח ונשים את הידיים על המרצחים"

המצוד אחר המחבלים נמשך: "נפגע בכל המעורבים"
גנץ בחפ"ק המשטרתי צילום: אלעד מלכה

יומיים לאחר הפיגוע הרצחני בעיר אלעד, בו נרצחו שלושה, וכוחות הביטחון ממשיכים אחר מצוד המחבלים שביצעו את הפיגוע ומנסים לאתרם.

שר הביטחון בני גנץ ביקר הערב (מוצ"ש) בחפ"ק המשטרתי המשולב של משטרת ישראל, צה"ל והשב"כ ביחד עם מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, מפקד המחוז ניצב אבי ביטון, מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן, ראש אגף המבצעים במשטרה ניצב סיגל בר צבי ומפקד אוגדת איו"ש תא"ל אבי בלוט.

בסיום הביקור גנץ עדכן כי כוחות הביטחון ממשיכים במרדף: "אנחנו נלכוד את המחבלים ונפגע בכל המעורבים באירוע הזה. אנחנו נמצאים בימים מתוחים מול טרור אכזרי".

"צה"ל, השב"כ ומשטרת ישראל פועלים בשיתוף פעולה בכל המקרים ואנחנו בודקים ושוקלים את צעדינו. נחליט את ההחלטות שלנו ונעשה את זה בפורומים הנכונים, ובהם בלבד", שיגר מסר.

בתוך כך, תנ"צ שמעון נחמני עדכן גם הוא על המצוד ואמר הערב, "משטרת ישראל כרגע יחד עם שב"כ וצה"ל, פרוסים ועושים מערכי סריקות בצורה נרחבת ברחבי העיר אלעד, ראש העין וגם בישובים הסמוכים לקו התפר הצפון מזרחי. עיקר המאמץ שלנו הוא גם אווירי וגם קרקעי, הכולל את כל המשאבים הקיימים, עם זה בעלי חיים ואמצעים טכנולוגים".

"אנחנו 48 שעות לאחר האירוע, תוואי השטח הוא סבוך ומחייב אותנו לעבוד בצורה יסודית וגם מחייב אותנו לעבוד בשטח לא פשוט של שיחים ומערות. התוואי מאוד מאתגר ולכן חשוב לקחת בחשבון שהסריקות הן יסודיות".

"הדבר לוקח זמן וככל שנצטרך אנחנו נהיה בשטח ונשים את הידיים על המרצחים", ציין.

פיגוע באלעד בני גנץ מצוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד