י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
"טיפת אחריות"

בנט במסר לראשי המפלגות; דוחה את דרישות ירדן ועבאס

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס הבוקר בפתח ישיבת הממשלה למשבר הפוליטי ואמר כי "כל מי שיש לו טיפת אחריות לאומית ואזרחית חייב לפעול בכל כוחו לקיום ולשימור של הממשלה הטובה הזאת", הוא התייחס גם לדרישות של יו"ר רע"מ אמש ואמר כי "כל ההחלטות ביחס להר הבית ולירושלים יתקבלו על ידי ממשלת ישראל, ללא שום התחשבות בשיקולים זרים"

בנט במסר לראשי המפלגות; דוחה את דרישות ירדן ועבאס
בנט בישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנט נאם היום בפתח ישיבת הממשלה עם פתיחת כנס הקיץ בכנסת, והתייחס למשבר הפוליטי המאיים על המשך קיומה של הממשלה, "כל מי שיש לו טיפת אחריות לאומית ואזרחית חייב לפעול בכל כוחו לקיום ולשימור של הממשלה הטובה הזאת, ואני מצפה ויודע שכל המפלגות וכל ראשי המפלגות הולכים להירתם לזה וכבר נתרמו" אמר בנט.

בנט התייחס גם למצב בהר הבית ולדברים שאמר יו"ר רע"מ מנסור עבאס בנוגע להפקדת ניהול הר הבית בידי מלך ירדן עבדאללה השני. "אני רוצה להבהיר כאן שאין, ולא יהיה, שום שיקול פוליטי במה שנוגע למלחמה בטרור. וכמובן, הבהיר בנט, כל ההחלטות ביחס להר הבית ולירושלים יתקבלו על ידי ממשלת ישראל, שהיא הריבון בעיר, ללא שום התחשבות בשיקולים זרים. אנחנו ודאי דוחים כל התערבות זרה בהחלטות של ממשלת ישראל.

מדינת ישראל תמשיך לשמור על יחס מכבד לבני כל הדתות בירושלים, כמו שעשינו ונמשיך לעשות, ירושלים המאוחדת היא בירתה של מדינה אחת בלבד - מדינת ישראל".

נפתלי בנט ישיבת הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד