כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"אי אפשר לזרוק גפרור ולברוח"

בנט בירך על תפיסת המחבלים: "שלב חדש במלחמה"

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס בפתח ישיבת הממשלה הבוקר לתפיסת המחבלים ואמר "כוחות הביטחון תפסו את הרוצחים שרצחו בגרזנים ובאכזריות בלתי נתפסת ונלכדו עלובים במחצבה" | בנט הוסיף: "תפיסת המחבלים אינה מספיקה כשלעצמה, המשימה העליונה של ממשלת ישראל היא השבת הביטחון האישי לאזרחי ישראל"

בנט בירך על תפיסת המחבלים: "שלב חדש במלחמה"
בנט בישיבת ממשלה צילום: Yoav Ari Dudkevitch/POOL

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר הבוקר בפתח ישיבת הממשלה: "אמרנו שנשים יד על המחבלים, וכך עשינו. הבוקר, כוחותינו - משטרת ישראל ושב"כ, יחד עם לוחמים מיחידות מגלן, אגוז ומרעול - תפסו את הרוצחים. המחבלים שטופי ההסתה שרצחו בגרזנים ובאכזריות בלתי נתפסת, נלכדו עלובים ליד מחצבה באזור. אני מברך שוב את השב"כ ואת העומד בראשו, את משטרת ישראל והעומד בראשה, כמובן את צה"ל, והלוחמים כולם.

"תפיסת המחבלים אינה מספיקה כשלעצמה. אנחנו בפתח שלב חדש במלחמה בטרור - אי אפשר להסית ולנוח. אי אפשר לזרוק גפרור ולברוח. המשימה העליונה של ממשלת ישראל היא השבת הביטחון האישי לאזרחי ישראל". הנחיתי את המל"ל, בתיאום עם משרד הבט"פ, להציג בפני הממשלה תכנית סדורה ומתוקצבת להקמת משמר לאומי-אזרחי, עד סוף החודש"

במערכת הפוליטית והביטחונית בירכו גם הם על תפיסת המחבלים: שר הביטחון בני גנץ מסר: "שמנו את ידינו על המחבלים השפלים שביצעו את הפיגוע באלעד. נשים את ידינו גם על כל מי שסייע להם. אני מודה לכוחות הביטחון שעבדו מסביב לשעון. צה׳"ל, המשטרה והשב׳׳כ ימשיכו לפעול בשיתוף פעולה למען ביטחון אזרחי ישראל. אני מבקש שוב להביע צער בפני משפחות הנרצחים ולאחל החלמה מהירה לפצועים".

הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי: ״הבוקר קיימנו הערכת מצב מיוחדת, בהמשך לאירועים האחרונים. לוחמי צה״ל פעלו במהלך סוף השבוע האחרון בשילוב זרועות יחד עם המשטרה והשב״כ, והביאו לתפיסתם של המרצחים. נוסיף לפעול לעצירת הטרור וחיזוק הביטחון ותחושת הביטחון של אזרחי מדינת ישראל״.

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי אמר לאחר תפיסת המחבלים: "הודות לפעילות המשטרה, צה"ל ושב"כ, תם ונשלם המצוד אחר המחבלים. הפעילות האינטנסיבית מיד לאחר האירוע והצפת השטח במאות שוטרים ולוחמים יחד עם האמצעים שהפעלנו, אילצה אותם להסתתר בשטח והביאה אותנו למציאתם". הוא הוסיף, "אמרנו שלא נשקוט ולא ננוח עד שנשים עליהם את היד וכך היה. ידע כל מחבל שידה הארוכה של משטרת ישראל ומערכת הביטחון כולה תגיע לכל מי שיפגע באזרחי ישראל. אנחנו נחושים להמשיך במלחמה מול הטרור. אני מודה לכל הכוחות שפעלו ימים רצופים ללא שינה בסריקות נרחבות ותודות גדולות לשותפינו במערכת הביטחון שעמדו לצידנו כתף אל כתף במאמץ המבצעי שהשתלם הבוקר", דברי המפכ"ל.

נפתלי בנט פיגוע באלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד