כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"תכנן להתחתן בקיץ"

סבו של המחבל מאלעד: "ישראל אשמה בהכול"

סבו של אחד המחבלים בפיגוע הרצחני באלעד התייחס היום לתפיסת נכדו ע"י כוחות הביטחון והאשים את התנהלות ישראל באל-אקצא כטריגר לפיגוע. "הצעירים רואים את החיילים מכים את המתפללים ומשליכים אותם על הרצפה, זה מגביר את הזעם שלהם וזו הסיבה"

סבו של המחבל מאלעד: "ישראל אשמה בהכול"
סבו של המחבל מדבר עם התקשורת צילום: באדיבות המצלם

סבו סובחי סביחאת, אחד המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני באלעד, מגיב למעצר של נכדו ואומר כי המשפחה קיבלה את הבשורה על המעצר מהטלוויזיה וכי אף אחד לא יצר קשר עימם.

עוד הוסיף הסב והסביר כי פעילות כוחות הביטחון באל-אקצא היא הסיבה לפיגוע. "הם (ישראל) אשמים בהכול. המתנחלים שנכנסים לאל-אקצא תחת שמירת כוחות הביטחון ומטנפים את המסגד ומתפללים בו. הצעירים רואים את החיילים מכים את המתפללים ומשליכים אותם על הרצפה, זה מגביר את הזעם שלהם וזו הסיבה. הם רוצים מלחמה דתית".

סבו של המחבל טען כי נכדו הרוצח האכזר סובחי, היה מוצלח בעבודתו וכי תכנן להתחתן בקיץ עם בת דודתו, אך לטענתו כל מה שקורה באל-אקצא משפיע על הצעירים.

אביו של המחבל סובחי סביחאת שנעצר הבוקר, אמר: "ישראל נושאת באחריות למה שקורה... בני נקם על תקיפות המתנחלים והפלישות שלהם לאל-אקצא... זה הגורם היחידי לביצוע הפיגוע הזה עם חברו". מצוטט בכלי תקשורת פלסטינים.

פיגוע באלעד מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד