י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קטטה המונית והצתת פחים

עימותים על רקע פינוי ישיבה ב'ברכפלד': גלגלי הניידת נוקבו, 4 חשודים נעצרו | תיעוד

שני אחים נעצרו הלילה במהלך קטטה המונית על רקע ניסיון לפנות ישיבה במודיעין עילית | תושבים דיווחו כי מספר פחי אשפה הוצתו | במהלך העימותים נוקבו גלגלי ניידת משטרה, שני צעירים נעצרו בחשד לביצוע המעשה

עימותים על רקע פינוי ישיבה ב'ברכפלד': גלגלי הניידת נוקבו, 4 חשודים נעצרו | תיעוד
העימותים בברכפלד צילום: באדיבות המצלם

עימותים פרצו הלילה (מוצאי שבת) בין שתי קבוצות, על רקע כוונה לפנות ישיבה המשתייכת ל'פלג הירושלמי' בשכונת ברכפלד במודיעין עילית. כוחות משטרה שהוזעקו למקום ניסו להשיב את הסדר הציבורי.

ל'בחדרי חרדים' נודע בעל המתחם בו שוכנת הישיבה, דורש לפנות הבחורים באמצעות אנשי אבטחה, מה שהוביל למהומות באזור במהלך התקופה האחרונה. 

במהלך הלילה עצרה המשטרה שני אחים, אחד מהם קטין, בחשד שתקפו במוט ברזל את אחד המשתתפים בקטטה וגרמו לו חבלות בגופו. הפצוע פונה במצב קל לבית החולים. בנוסף, תושבים בעיר דיווחו כי מספר פחים הוצתו על רקע העימותים.

כשחזרו השוטרים לרכב המשטרתי, הם הבחינו כי נגרם נזק לגלגלי הרכב. פעילות מודיעינית מהירה הביאה היום למעצרם של שני חשודים במעשה והם מובאים בשעה זו לחקירה.

"בשעות הלילה התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות קטטה רבת משתתפים בעיר מודיעין עילית", נאמר בהודעת המשטרה. שוטרים אשר הגיעו למקום הפרידו בין הצדדים תוך שהם עוצרים 2 חשודים בתקיפה".

מהמשטרה נמסר לאחר מעצר החשודים: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות למעצר ומיצוי הדין עם חשודים באירועי אלימות, הפרות סדר, בגירים או קטינים, במטרה לשמור על שלום הציבור ובטחונו".

מודיעין עילית קטטה ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד