י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מדוע אזל המלאי?"

שיבושים ותקלות במכירת הכרטיסים למירון: האתר נפתח והגולשים זועמים

רבע שעה לאחר פתיחת האתר לציבור הרחב: אנשים שביקשו לרכוש כרטיסים להילולת הרשב"י במירון מדווחים על שורת תקלות. הגולשים זועמים: "מרגישים שמישהו מנסה להסתיר משהו מהציבור. האם ייתכן שהמלאי אזל כעבור כמה דקות בודדות בלבד?" - במטה ההסברה מספקים תשובות והבהרות

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: באדיבות המצלם

אנשים שביקשו לרכוש כרטיסים באתר מכירת הכרטיסים להילולת הרשב"י במירון דיווחו כי נתקלו בתקלות כשניסו לרכוש כרטיסים. וזאת, רבע שעה בלבד לאחר פתיחת האתר לציבור הרחב.

בעוד גולשים רבים דיווחו כי האתר קרס, תקלה שתוקנה כעבור זמן קצר - אחרים דיווחו על תקלות נוספות. כמו כן, אלה שבחרו באפשרות של הגעה באמצעות רכבים פרטיים נתקלו בהודעה כי "אזל המלאי". וזאת, כאמור, דקות בודדות בלבד לאחר פתיחת האתר לציבור הרחב.

אחת התקלות באתר

כך גם, אלה שביקשו לרכוש כרטיסים לתחבורה ציבורית ביום ל"ג בעומר, בין השעות 10:00 עד 13:00, נתקלו גם הם בהודעה: "אזל המלאי".

גולשים רבים מביעים ביקורת חריפה על התנהלות מארגני ההילולה. "עצם העובדה שהאתר נפתח לציבור הרחב ימים בודדים לפני ל"ג בעומר - זה כבר מחדל, אבל כעת מרגישים שמישהו מנסה להסתיר משהו מהציבור. האם ייתכן שהמלאי אזל כעבור כמה דקות בודדות בלבד?", תוהה אחד הגולשים בשיחה ל'בחדרי חרדים'.

מ"מטה ההסברה - הילולת הרשב"י", נמסר בתגובה לפניית 'בחדרי חרדים': "מכירת הכרטיסים מתבצעת בשקיפות מלאה ומטה ההסברה יספק דיווחים מעת לעת על היקף המכירות. יובהר, לא כל הכרטיסים מוצגים באתר, הכרטיסים ישוחררו במנות לנוכח העובדה כי המכירה מתבצעת במספר פלטפורמות בו-זמנית ולמניעת מצב של מכירה כפולה של אותו הכרטיס.

במטה ההסברה עדכנו כי עד כה נמכרו כ-40,000 כרטיסים. עוד הוסיפו: "האתר לא קרס. המכירה נעצרה במכוון כי חברת סליקה של אחת מחברות האוטובוסים לא פעלה אז נאלצנו לעצור".

 

 

 

הילולת הרשב''י כרטיסים מירון ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד