כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
במעונו של הטייקון

נחשף: הבילוי המשותף של הזוג נתניהו ואילה חסון ביום העצמאות

העיתונאית אילה חסון, שחשפה לאחרונה את תחקיר ההוצאות בבית משפחת בנט, השתתפה במסיבת ערב יום העצמאות בביתו של איש העסקים הישראלי משה אדרי יחד עם בני הזוג נתניהו וידוענים נוספים

נחשף: הבילוי המשותף של הזוג נתניהו ואילה חסון ביום העצמאות
יעקב ברדוגו/בנימין נתניהו צילום: אוליבייה פיטוסי/יונתן זינדל - פלאש 90

בני הזוג שרה ובנימין נתניהו בילו את ערב יום העצמאות במסיבה בביתו של איש העסקים הישראלי משה אדרי, יחד עם העיתונאית אילה חסון וידוענים נוספים. כך מפרסמת היום (שני) העיתונאית שרון שפורר.

במסיבה שנערכה כאמור בבית של משה אדרי, הבעלים של אימפריית 'סינמה סיטי' השתתפו גם חיים רמון, גבי רוטר הבעלים של קסטרו, איש התקשורת הימני יעקב ברדוגו וכן הזמר הישראלי ובעל הטור ב'ידיעות אחרונות' שלמה ארצי.

לאחרונה חשפה העיתונאית אילה חסון ב'חדשות 13' כי בעשרת חודשי כהונתו כראש הממשלה, הוציאה משפחתו של נפתלי בנט כחצי מיליון שקלים על הוצאות הבית. משפחת בנט הזמינה מדי חודש אוכל ממסעדות בסך 11 וחצי אלף שקלים, בנוסף לכך הוציאה המשפחה כ-15 אלף שקלים בממוצע על קניות לבית בסופרים ומעדניות.

על פי הדיווח, משפחת בנט משלמת מכרטיסי האשראי האישיים שלה על ההזמנות, אולם בני המשפחה שולחים את הקבלות למשרד ראש הממשלה ומקבלים החזרים כספיים, ללא כל פיקוח, שכן מדובר בהזמנות לצרכים אישיים בלבד ולא לאירוח כזה או אחר שקשור בתפקידו של נפתלי בנט כראש הממשלה.

עוד חשפה חסון כי עלות שכירות הדירה של המדינה למאבטחיו של בנט בסמוך למעונו של ראש הממשלה ברעננה מגיעה לכ-57 אלף שקלים בשנה. על דירת שהות נוספת משלמת המדינה 10 אלף שקלים בחודש.

 

אילה חסון בנימין נתניהו שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד