כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
סילמן השתתפה בישיבה

בנט לחברי ימינה: להירתם לשימור והרחבת הקואליציה

בישיבת סיעת ימינה בה נטלה חלק באורח מפתיע הח"כית הפורשת מהמפלגה, עידית סילמן, הזכיר בנט את כישלונות הממשלה הקודמת ודרש מחבריו למפלגה להירתם לחיזוק הממשלה

בנט לחברי ימינה: להירתם לשימור והרחבת הקואליציה
בנט בישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה נפתלי בנט כינס היום (שני) את סיעת 'ימינה' לדיון סיעתי עם פתיחת כנס הקיץ. גם חברת הכנסת הפורשת עידית סילמן שטלטלה את הממשלה ושינתה את יחסי הכוחות במפלגה - השתתפה בדיון.

"חוסר יציבות פוליטית זה דבר לא בריא למדינה. כולנו צריכים לייצב את הספינה ולגלות אחריות. אנחנו בתוך גל טרור משמעותי, וצריך לעמוד מאוחדים מול אויבינו", אמר ראש הממשלה לחברי סיעתו וציין כי "חשוב מאוד להחזיק את הקואליציה".

"החלופה היא לחזור שנה אחורה, וזה איום ונורא. תזכרו איפה היינו לפני שנה בשומר חומות, מדינה מסוכסכת", התריע בנט שגלגל את האחריות לממשלה הקודמת: "בשנות השיתוק הפוליטי נפער פער ענק בהתעצמות הביטחונית של מדינת ישראל, פער שאנחנו לאט לאט סוגרים. חווינו אובדן משילות בערים המעורבות. אסור לשכוח את המחירים ששילמנו. אין לנו מדינה אחרת".

בנט שיגר מסר לחברת הכנסת סילמן שהשתתפה בדיון הסיעה מסיבה לא ברורה: "רמת האיבה, כפי שראינו ברדיפה אחרי עידית ואחרי ניר ובאיומים כלפיי וכלפי איילת - זה איום ונורא. התפקיד שלנו זה לא להיגרר אחרי זה אלא להוביל". בנט קרא לחבריו: "צריכים להירתם בכל כוחנו לשימור הקואליציה, קיום הממשלה ואולי גם להרחבתה".

לחברי הקואליציה הוא שיגר מסר: "לא צריך להיכנס לקרבות בתוך הקואליציה מי מושך יותר לכיוון שלו - כי החבל יקרע. המצב לא מושלם, האחריות שלנו היא להתמודד בסיטואציות אמת ולא בדמיון של מה היינו רוצים. צריך לבחור בין חלופות אמת ואני שמח שאנחנו נוהגים באחריות".

נפתלי בנט עידית סילמן מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד