כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אותר מת בחנייה

בן שנתיים נהרג בתאונת פגע וברח בעיר לוד

בן שנתיים נהרג מרכב שפגע בו בעיר לוד ונמלט מהמקום. שוטרי תחנת לוד ובוחני התנועה של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות התאונה ובסריקות לאיתור הרכב הפוגע

בן שנתיים נהרג בתאונת פגע וברח בעיר לוד
הזירה בלוד צילום: דוברות איחוד הצלה

המשטרה פתחה לפני זמן קצר (שלישי) בחקירת נסיבות תאונת דרכים ברחוב אבא הלל סילבר בלוד, במהלכה פגע רכב בפעוט כבן שנתיים ונמלט מהמקום. לאחר מאמצי החייאה, נאלצו גורמי רפואה לקבוע את מותו של הפעוט במקום.

שוטרי תחנת לוד ובוחני התנועה של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות התאונה ובסריקות לאיתור הרכב הפוגע. לפי בני משפחתו של הפעוט, הם מצאו אותו בחנייה ללא רוח חיים.

ממד"א נמסר כי בשעה 12:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פעוט שככה"נ נפגע מרכב ברחוב אבא הלל סילבר בלוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על פעוט בן 3 ללא סימני חיים וקובעו את מותו. טימור

יניב אביוב חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום נמסר לנו מבני משפחתו כי הוא נהרג כתוצאה מתאונה קשה. למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

פרמדיק מד"א יוסף איסמאעיל, סיפר: "הפעוט שכב מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד לאחר שככה"נ נפגע מרכב. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

 

 

לוד פגע וברח תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד