י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אין לו מושג על מה הוא מדבר"

אחיו של פילבר והפרשן התעמתו: "חנפן קטן"

העיתונאי ברוך קרא נתן פרשנות כי הדיון שנערך היום במשפט נתניהו הוא פלירטוט של עד המדינה שלמה פילבר עם ההגנה. אחיו של העד תקף את קרא על כך שכלל לא נכח בדיון בבית המשפט: "הוא לא יודע מה שאלו ומה ענו"

אחיו של פילבר והפרשן התעמתו: "חנפן קטן"
ברוך קרא/שלמה פילבר צילום: משה שי/מרים אלסטר, פלאש 90

אחיו של עד המדינה שלמה פילבר ועיתונאי חדשות 13, ברוך קרא, התעמתו לאחר הדיון היום (שלישי) בבית המשפט בירושלים במשפטו של בנימין נתניהו.

קרא פרשן את עדותו של פילבר וטען ש"מה שהיה היום בירושלים הוא המשכו הצפוי של הפלרטוט העמוק של פילבר עם ההגנה, אבל אנחנו עדיין בפריפריה של הסיפור".

"עוד לא הגענו למנה העיקרית: האם פילבר יגיד מחר: בדיתי את פגישת ההנחיה מלבי, או אולי שהפגישה התקיימה בכלל אחרי פגישתו עם אלוביץ׳? ואולי פשוט יעמוד על מה שאמר בעדותו הראשית?".

עמיחי פילבר, אחיו של העד, כנראה לא אהב את הפרשנות ועקץ: "גילוי נאות: ברוכי קרא לא היה היום בבית המשפט. הוא לא צפה בוידאו של החקירה, הוא לא יודע מה שאלו ומה ענו בבית המשפט. ואין לו באמת מושג על מה שהוא מדבר".

קרא השיב, "חנפן קטן. האם את הציוץ הזה צירפת לכל מי שחיווה דעתו על הדיון היום מבלי שהיה שם? אכן לא הייתי הבוקר בשל עניין רפואי, ועקבתי אחרי כל הדיווחים של עמיתיי המעולים משלל המדיות (שמאל וימין)".

שלמה פילבר ברוך קרא משפטו של בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד