כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הציל את המצב

כלב המשפחה רדף אחר חוטף הפעוטה ונשך אותו

אימה בריטניה: פעוטה כבת שנתיים נחטפה על ידי שני גברים שנמלטו עמה | ברגע האחרון, הם ננשכו על ידי כלבה שנמצאת ברשות המשפחה נמלטו ושחררו את הילדה לנפשה

כלב המשפחה רדף אחר חוטף הפעוטה ונשך אותו
כלבים ובעליהם. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

משטרת המפשייר - אנגליה מנהלת מצוד אחר שני גברים שחטפו פעוטה בת שנתיים מאמה לאור יום.

התקרית התרחשה כאשר האם הייתה עם בתה וכלבה בעיר המפשייר, ביום רביעי בבוקר. דובר משטרת המפשייר סיפר לאחר ניסיון החטיפה: "שני גברים פנו לאישה ובתה בת השנתיים, וגילו עניין בכלבה לגבי מחירה והאם היא מרוצה מהכלבה.

האישה דיווחה כי לאחר מכן אחד הגברים הרים את בתה ורץ איתה לעבר רחוב סמוך. אך הילדה שוחררה לאחר שהכלבה זינקה ממקומה ונשכה את הגבר ברגלו.

מהמשטרה נמסר בעקבות המקרה כי: "הילדה הקטנה, ואמה מקבלות סיוע ממומחים, בשלב מוקדם זה נבדקים הדברים, ואנחנו מנסים לברר את הנסיבות המדויקות של מה שקרה וכרגע מטפלים עם זה כניסיון חטיפה".

שני הגברים מתוארים כלבנים, בשנות ה-30 המאוחרות לחייהם. מפקדת המשטרה ג'נין בראדלי אמרה: "אנו מעריכים לחלוטין שלאירוע הזה תהיה השפעה משמעותית על הקהילה, ואנו רוצים להרגיע את הציבור שאנו מתייחסים לתלונה הזאת ברצינות רבה. השוטרים שלנו מבצעים בירורים נרחבים באזור, כולל ביקורים מבית לבית, סקירת מצלמות אבטחה, ויהיו סיורים מוגברים באזור כדי להרגיע את הקהילה".

היא אמרה: "אם אתם רואים את השוטרים שלנו ויש לכם מידע הנוגע לאירוע הזה, אנא דברו איתם. זה התרחש באזור מגורים, לאור יום, ואנחנו מפצירים בכל מי שאולי ראה או שמע מה קרה, להגיע ולתת עדות. אולי אתם מודעים למישהו שספג היום נשיכת כלב ברגל?".

חטיפת ילדים נסיון חטיפה משטרת בריטניה כלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד