ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ההתכתבויות עם חבר הליכוד

עבאס קורא לצרף חרדים לקואליציה: 'מוכן להעביר מהתקציב שלי'

אמש הצהיר יו"ר רע"מ חה"כ מנסור עבאס, כי הוא מעניק הזדמנות נוספת לקואליציה ובכך שם סוף למשבר שאיים על המשך דרכה של הממשלה הנוכחית | הבוקר, בראיון שמתפרסם עימו, קורא עבאס "לעשות חושבים" ולצרף את הסיעות החרדיות או עכ"פ את חלקן, לשורות הממשלה

עבאס קורא לצרף חרדים לקואליציה: 'מוכן להעביר מהתקציב שלי'
עבאס עם ח"כים חרדים במליאה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ברע"מ העניקו אתמול חבל הצלה לממשלת לפיד ובנט. "הזדמנות נוספת לממשלה" הודיע יו"ר המפלגה מנסור עבאס וסיים לעת עתה את המשבר הפוליטי שאיים על חיי הממשלה, אך עדיין הקואליציה תאלץ לשרוד ללא רוב וודאי.

בראיון שהעניק מנסור עבאס ל'ידיעות' הוא קורא לצירוף הסיעות החרדיות או לפחות חלק מהן, לקואליציה. זאת במטרה להחזיר את הרוב הוודאי לידי הממשלה. לצורך כך הוא אף מוכן לנדב חלק מהתקציב שהובטח לו.

"איבדנו רוב מוחלט, אבל יש לנו עדיין רוב יחסי. אפשר להתנהל", אמר עבאס בראיון וקרא לראשי הקואליציה "לעשות מאמץ ולהשקיע בלהביא חלק מהחרדים. אני גם ביקשתי שיקדמו תוכניות לחברה החרדית ואפילו הצעתי מהתקציב שקיבלנו לתת לתוכניות לחברה החרדית. לדעתי צריכים לעשות חושבים בנושא הזה ולשלב את החרדים בקואליציה".

בראיון חשף יו"ר רע״מ התכתבויות בינו לבין חבר הכנסת יואב קיש המעידים על מו"מ שקיימו לצירוף רע"מ לקואליציה אותה ניסו בזמנו להקים בליכוד. אמש הוא הודיע כי הוא יחשוף פרטים מהמו"מ במענה להתקפות של הליכוד בטענה כי הוא תומך טרור וכי הממשלה תלויה במועצת א שורא, שהם לטענת הליכוד - תומכי טרור.

מנסור עבאס קואליציה חרדים תקציב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד