כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מורידים את המסכה

בוטלה חובת עטיית המסכות בשדות תעופה ובטיסות במדינות האיחוד

האיחוד האירופי החליט כי החל מה-16 במאי, תבוטל ההוראה של עטיית מסכה בשדות התעופה של מדינות האיחוד ובמטוסים. ההחלטה התקבלה על ידי הסוכנות האירופית לבטיחות תעופה והמרכז האירופי למניעת ובקרת מחלות

בוטלה חובת עטיית המסכות בשדות תעופה ובטיסות במדינות האיחוד
אילוסטרציה צילום: unsplash

במסגרת הקלת הגבלות הקורונה ברחבי האיחוד, מה-16 למאי תבוטל ההוראה לעטות מסכה, בשדות התעופה של מדינות האיחוד האירופי, למרות ההחלטה, חברות תעופה שטסות ליעדים שנמצאים מחוץ לאיחוד האירופי יוכלו לקבוע מדיניות עצמאית בנוגע לעטיית מסכות, בהתאם לחוקי מדינת היעד.

עם זאת, הרשויות הדגישו כי מסכות הן עדיין הדרך היעילה ביותר לעצור את התפשטות הקורונה. "מהשבוע הבא, מסיכות פנים לא יהיו עוד חובה בנסיעות אוויריות בכל המקרים, תוך התאמה רחבה לדרישות המשתנות של הרשויות הלאומיות ברחבי אירופה לתחבורה ציבורית", נכתב בהצהרה של המרכז האירופי למניעת מחלות.

"זו הקלה לכולנו שאנחנו סוף סוף מגיעים לשלב במגפה שבו אנחנו יכולים להתחיל להרגיע את אמצעי הבטיחות הבריאותיים", אמר מנכ"ל המרכז פטריק קי. "עבור נוסעים רבים, וגם אנשי צוות אוויר, יש רצון עז שמסיכות לא יהיו עוד חלק חובה בטיסות. אנחנו עכשיו בתחילת התהליך הזה".

באפריל האחרון, מספר חברות תעופה אמריקאיות אמרו שאין צורך יותר במסכות פנים על המטוס, לאחר ששופט פדרלי בפלורידה קבע שההוראה על חובת עטיית מסכה בתחבורה ציבורית אינו חוקית.

האיחוד האירופי טיסות מסכה שדה תעופה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד