י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"שתלך לסוריה"

עובדת בית המשפט הסיתה נגד ישראל; בן גביר: "לפטר אותה"

עובדת בית המשפט הסיתה נגד מדינת ישראל ח"כ בן גביר דורש לפטר אותה. "אין לעובדת בית משפט שום רשות ואפשרות להתבטא בעניינים פוליטיים, וודאי לא נגד מדינת ישראל" | מהרשות השופטת נמסר כי העובדת הושעתה עד לבירור הנושא על ידי חברת התרגום שמעסיקה אותה

עובדת בית המשפט הסיתה נגד ישראל; בן גביר: "לפטר אותה"
איתמר בן גביר בכנסת צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

עובדת חיצונית במזכירות בית משפט השלום בירושלים הסיתה נגד מדינת ישראל. ח"כ בן גביר פנה לנשיא בתי המשפט השלום בירושלים שמואל הרבסט בבקשה לפטר אותה מעבודתה.

בסטטוס ווצאפ כתבה בערבית- "כיבוש פחדן. הוא חי על שקר ומפחד לחשוף את האמת. שירין הייתה בכל הנקודות החמות, חשפה את האמת לעולם, דחפה את השקר ועמדה עם המדוכאים. כך מתים אנשים מכובדים".

בין היתר מאשימה העובדת את מדינת ישראל כמדינת כיבוש ואף מכנה אותנו פחדנים.

במכתבו ציין ח"כ בן גביר: "מדובר בנושא חמור ביותר, אין לעובדת בית משפט שום רשות ואפשרות להתבטא בעניינים פוליטיים, וודאי לא נגד מדינת ישראל, וודאי לא להסית ולהמריד".

ח"כ בן הוסיף במכתבו וכתב כי הוא מצפה שהעובדת תפוטר מעבודתה: "אני מצפה שעובדת כזאת תפוטר, היא איננה יכולה להמשיך לעבוד בבית המשפט".

לדברי ח"כ בן גביר "מי שמסית נגד מדינת ישראל, מקומו לא בבתי המשפט ולא אמור לקבל משכורת מהמדינה אותה הוא משמיץ. שהעובדת תלך לעבוד בסוריה".

מהרשות השופטת נמסר: "הסטטוס הנטען בפניה הועלה על ידי עובדת מטעם חברת תרגום שזכתה במכרז למתן שירותי תרגום למערכת בתי המשפט ואינה עובדת המערכת. פעילותה הושעתה עד לבירור הנושא על ידי חברת התרגום שמעסיקה אותה. הרשות השופטת מביעה את צערה העמוק על מותה של כתבת אל-ג'זירה שירין אבו עאקלה".

איתמר בן גביר הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד