י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חילופי האש בג'נין

"זביידי האח" מת מפצעיו לאחר עימות עם כוחות הביטחון

הבוקר נקבע מותו של דאוד זביידי, אחיו של זכריא זביידי, שפונה בסוף השבוע לטיפול בבית החולים רמב"ם לאחר שנפצע באורח קשה במהלך חילופי אש עם כוחות צה"ל בג'נין

"זביידי האח" מת מפצעיו לאחר עימות עם כוחות הביטחון
מעצר המחבל דאוד זביידי במחנה הפליטים צילום: דוברות המשטרה

המחבל דאוד זביידי, אחיו של זכריא זביידי, מת הבוקר (ראשון) מפצעיו. זביידי נפצע ביום שישי האחרון באורח קשה בחילופי האש עם כוחות הביטחון באזור ג'נין והועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה וכאמור מת הבוקר מפצעיו.

מבית החולים נמסר: "הפצוע הועבר לרמב"ם ביום שישי מונשם ומורדם והוגדר במצב אנוש עם הגעתו לחדר הלם. הוא טופל בטיפול נמרץ, והבוקר נקבע מותו".

בג'נין קיבלו את הבשורה על מותו וצעירים החלו להתאגד סביב בית המשפחה לאות תמיכה והזדהות עם מעשיו ויש חשש מהתפרעויות אלימות שיציתו מחדש את האזור, בג'נין אף החלו בקריאה לקיים שביתה כללית כאות אבל על מותו של זביידי.

ארגון הטרור חמאס התייחס למותו ובהודעה שפרסם נאמר כי "הפשעים של ישראל נגד העם הפלסטיני, המעצרים וההתנקשויות, רק תורמים לאיתנותו ולנחישותו של העם הפלסטיני בהליכתו בדרך ההתנגדות, תוך הגנה על זכויותיו הלגיטימיות עד שחרור האדמה והמקומות הקדושים לו".

גם הזרוע הצבאית של פת"ח בג'נין, גדודי חללי אל אקצא, הודיעה מצידה כי זביידי היה אחד מבכירה והבהירו כי "ההתנגדות החמושה היא הדרך להשיב על פשעיה של ישראל והדרך הקצרה ביותר שתוביל לשחרור העם הפלסטיני".

דאוד זביידי זכריה זביידי ג'נין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד